تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر بنیاد مسکن ملایر خبر داد افتتاح 340 واحد مسکن روستایی همزمان با دهه فجر در ملایر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر بنیاد مسکن ملایر خبر داد
افتتاح 340 واحد مسکن روستایی همزمان با دهه فجر در ملایر
مدیر بنیاد مسکن شهرستان ملایر از افتتاح 340 واحد مسکن روستایی در شهرستان ملایر همزمان با دهه فجر خبر داد.

خبرگزاری فارس: افتتاح 340 واحد مسکن روستایی همزمان با دهه فجر در ملایر



مسعود رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: بنیاد مسکن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با هدف خدمت به مردم و رفع محرومیت از نقاط مختلف به ویژه در مناطق روستایی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه همه ساله در ایام مبارک دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح کشور انجام می‌شود، افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای نظام در ایام دهه فجر افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم در نقاط مختلف کشور است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر با بیان اینکه در دهه فجر امسال نیز بنیاد مسکن ملایر چندین طرح و پروژه را کلنگ‌زنی و افتتاح می‌کند، تصریح کرد: این طرح‌ها شامل آغاز بهسازی روستاها و افتتاح واحدهای مسکن روستایی است.

وی از آغاز طرح بهسازی پنج روستای شهرستان ملایر همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی طرح بهسازی روستای مهدویه با اعتباری بالغ بر 535 میلیون تومان همزمان با دهه فجر آغاز می‌شود.

رضایی از کلنگ‌زنی بهسازی روستای کریم‌آباد همزمان با دهه فجر در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: اعتبار پیش‌بینی شده برای این طرح نیز 708 میلیون تومان است.

وی به عملیات اجرایی طرح بهسازی روستای کلیل‌آباد همزمان با دهه فجر اشاره کرد و گفت: اعتبار پیش‌بینی شده برای این طرح نیز 792 میلیون تومان است.

مدیر بنیاد مسکن ملایر از کلنگ‌زنی احداث پل روستای کنجدر در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه نیز 708 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه طرح بهسازی روستای خردمند نیز در دهه فجر افتتاح می‌شود، افزود: برای بهسازی این روستا نیز 392 میلیون تومان هزینه شده است.

رضایی با اشاره به اینکه تاکنون بهسازی 66 روستای ملایر انجام شده، گفت: با بهسازی روستاهایی که در دهه فجر عملیات کلنگ‌زنی آنها آغاز می‌شود، تعداد روستاهای بهسازی شده ملایر به 70 روستا خواهد رسید.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سال‌های آتی نیز شاهد بهسازی بیشتر روستاهای شهرستان در صورت تامین اعتبارات باشیم.

مدیر بنیاد مسکن ملایر در ادامه به ساخت واحدهای مسکن روستایی اشاره کرد و افزود: در این زمینه سهمیه شهرستان 16 هزار و 500 واحد بوده که تاکنون بیش از  14 هزار و به اتمام رسیده است.

وی از افتتاح 340 واحد مسکن روستایی در دهه فجر امسال در روستاهای ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث این واحدها از ابتدای سال شروع شده که در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

رضایی اعتبار هزینه شده برای این تعداد واحدها مسکن روستایی را نیز 4 میلیارد و 250 میلیون تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/89013/ب30

93/10/17 - 10:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن