تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 20 درصدی سزارین در پاسارگاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مسئول سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان پاسارگاد: کاهش 20 درصدی سزارین در پاسارگاد خبرگزاری پانا: مسئول سلامت خانواده و جمعیت شبکه بهداشت و درمان پاسارگاد گفت: عمل سزارین در این شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش 20 درصدی داشته است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۱ دي ساعت 11:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، نوش‌آفرین شادکام بابیان اینکه عمل سزارین در پاسارگاد نسبت به سال گذشته کاهش 20 درصدی داشته است، اظهار کرد: اجرای بسته‌های مختلف طرح تحول نظام سلامت در این استان آثار و برکات فراوانی به دنبال داشته که کاهش عمل سزارین از جمله آن بوده است.
مسئول سلامت خانواده و جمعیت شبکه بهداشت و درمان پاسارگاد افزود: با آنکه سزارین امروز در جوامع بسیاری در حال رقابت با زایمان طبیعی است اما سازمان بهداشت جهانی و سایر محافل پزشکی معتبر دنیا زایمان طبیعی را به‌ عنوان بهترین روش پذیرفته‌اند و سزارین را جز در موارد معدود و محدود جایز نمی‌دانند.
وی اضافه کرد: فوایدی که زایمان طبیعی برای مادر و نوزاد دارد بی‌شمار و از اسرار خلقت بوده که بشر به برخی از آثار مثبت آن پی برده و بسیاری از آن هنوز در پرده ابهام است.
شادکام تصریح کرد: نخستین تأثیر مهم زایمان طبیعی آن است که سیستم دفاعی جنین با تحمل فشار تقویت و تحریک و از همان ابتدا برای مقابله با بیماری‌ها آماده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سزارین جز در موارد ضروری که جان مادر یا نوزاد در خطر باشد، جایز نیست.
شادکام بیان کرد: رایگان بودن زایمان طبیعی از سیاست‌های تشویقی برای کاهش سزارین در ماه‌های اخیر بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن