تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806918785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقا جايگاه رسانه‌اي و رفع مشكلات خبرنگاران قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ دي ۱۳۹۳ (۲۲:۱۳ب.ظ)
در نشست استاندار با مسئولان خبرگزاري‌ها و نشريات استان قم عنوان شد؛ ارتقا جايگاه رسانه‌اي و رفع مشكلات خبرنگاران قم نشست صميمي استاندار قم با مديران رسانه‌ها و مسئولان خبرگزاري‌ها و نشريات استان قم در تالار امام رضا(ع) استانداري قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، در اين نشست صميمي که با حضور حجت‌الاسلام والمسملين صالحي منش استاندار قم، حجت‌الاسلام والمسلمين بنايي معاون سياسي امنيتي و حجت‌الاسلام ذاکري مديرکل سياسي و انتخابات استانداري قم برگزار شد ، مدير مسئول روزنامه 19 دي طي سخناني گفت: اگر به همين روال مسائل و مشكلات ادامه يابد، چاره‌اي جز تعطيلي رسانه‌ها نخواهيم داشت.
وي عنوان داشت: متاسفانه در استان قم تحمل مديران استان بسيار پايين است و كسي نمي‌تواند از مديري انتقاد كند كه اين بسيار بد است.
مرتضي داستاني گفت: بالندگي در مطبوعات قم از بين رفته و اين امر بسيار بدي است كه نيازمند تلاش جدي براي بازگشت اين بالندگي در رسانه‌ها هستيم.

استانداري نگاه فرا جناحي دارد
سردبير نشريه گويه نيز در اين نشست گفت: خدا را شكر كه استانداري يك نگاه فرا بخشي و فرا جناحي به كارها دارد و اين امر در رسانه‌ها نيز مشاهده مي‌شود.
علي نقي شهيدي عنوان داشت: يكي از مشكلات رسانه‌ها ساختمان‌ها استيجاري آنهاست كه اگر فضايي براي رسانه‌ها در نظر گرفته شده و با بانك‌ها براي اختصاص تسهيلات صحبت شود مي‌تواند نقش موثري داشته باشد.

حمايتي از خبرگزاري‌ها نمي‌شود
سرپرست خبرگزاري فارس استان قم هم به عنوان ديگر سخنران مراسم گفت: استان قم يكي از استان‌هاي مهم در عرصه خبر و اطلاع‌رساني است
سيد جواد اشرفي بيان داشت: بار اصلي خبر در استان قم بر دوش خبرگزاري‌هاست اما متاسفانه هيچ حمايتي از خبرگزاري‌ها در استان انجام نمي‌شود و اين حمايت‌ها در حد صفر است.
وي بيان داشت: يكي از مشكلات ما در بعد نيروي انساني است كه متاسفانه در اين عرصه ضعف داريم و بايد تلاش جدي براي تربيت نيروي متخصص صورت گيرد.
اشرفي گفت: هميشه مي‌گويند كه رسانه‌ها و خبرنگاران خط مقدم جبهه فرهنگي و رفع مشكلات هستند اما متاسفانه اغلب اين رسانه‌ها و خبرنگاران در جايي به رسالت خطير خود مي‌پردازند كه ساختمان‌هاي بسيار فرسوده دارد و در صورت يك زلزله كوچك اول ساختمان اين رسانه‌ها تخريب مي‌شود.

نشست استاندار با رسانه‌ها بيشتر شود
سرپرست خبرگزاري ايلنا در قم نيز گفت: يك انتظاري كه از استاندار مي‌رود اين است كه نشست هاي بيشتري با رسانه‌ها داشته باشند و مسائل را مطرح كنند.
صادق چهرقاني عنوان داشت: متاسفانه در بسياري از موارد شاهد هستيم كه اهانت به خبرگزاري‌ها صورت مي‌گيرد كه اين بسيار زشت و زننده است كه بايد تلاش شود در اين زمينه تمهيداتي انديشيده شود.

دانشكده خبر در قم راه‌اندازي شود
مدير عامل خبرگزاري رسا نيز در اين مراسم گفت: ظرفيت‌هاي خبري در قم بسيار بالاست و تمام خبرگزاري‌ها مهم در قم دفتر نمايندگي دارند كه نشان دهنده اهميت خبري استان است.
حجت‌الاسلام محققي عنوان داشت: يكي از پيشنهادهاي ما راه‌اندازي دانشكده خبر و علوم ارتباطات در استان قم است كه اميدواريم با پيگيري استاندار و مسئولان راه‌اندازي شود.

خبرنگاران ساماندهي شوند
سردبير خبرگزاري شبستان در قم نيز عملي نشدن خواسته‌هاي خبرنگاران را مد نظر قرار داد و گفت: تجربه نشان داده كه برگزاري اين جلسات تشريفاتي بوده و متاسفانه در گذشته هيچ كدام از مشكلات رفع نشده كه اميدواريم در اين دوره اينگونه نباشد.
فاطمه عسگري تصريح كرد: عدم آگاهي مديران استان از موضوع خبر و رسالت رسانه يكي از دغدغه‌هاي جدي خبرنگاران به شمار مي‌رود كه متاسفانه حتي مدير حاضر به ارائه عملكرد دستگاه خود نيست.
وي خواستار ساماندهي خبرنگاران شد و گفت: اين امر مي‌تواند در رفع بسياري از مشكلات موثر باشد كه اميدواريم استانداري در اين زمينه تلاش كند.

شوراي راهبردي رسانه در قم تشكيل شود
مشاور امور رسانه‌اي استاندار قم نيز در اين مراسم گفت: بار تهيه خبر بر دوش خبرگزاري‌هاست اما هيچ حمايتي از آنها نمي‌شود كه بايد تدبيري جدي در اين عرصه داشته باشيم.
حسين عبدالهي بيان داشت: خبرگزاري‌ها در قم با وجود تك شهر بودن اما از استاندار كشوري نيز بيشتر خبر تهيه مي‌كنند كه نشان دهنده اهميت كار رسانه‌ها و فعاليت آنها در قم است.
وي تشكيل شوراي راهبردي رسانه در قم به عنوان اتاق فكر مي‌تواند تاثيرات بسياري داشته باشد كه اميدواريم با عنايت استاندار محترم اين شورا تشكيل شود.
مشاور امور رسانه‌اي استاندار قم با بيان اينكه متاسفانه بسياري از مسئولان استان به روزنامه‌ها توجه جدي ندارند گفت: اين روند خوبي نيست و بايد مديران رسانه‌ها را مطالعه كرده و با مشكلات و ضعف‌هاي خود آشنا شوند.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن