تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820888627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرزهای کشورباید برای جولان قاچاق مواد مخدر ومشروبات الکلی نا امن شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی؛امنیتی؛ اجتماعی استانداری فارس: مرزهای کشورباید برای جولان قاچاق مواد مخدر ومشروبات الکلی نا امن شود خبرگزاری پانا: معاون سیاسی؛امنیتی؛ اجتماعی استانداری فارس گفت: مشروبات الکلی همانند دیگر مواد مخدر بنیان خانواده ها را سست می کند و برای مبارزه با آن باید برنامه ریزی صحیح صورت گیرد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۰ دي ساعت 16:27

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،جوانشیر كدخداپور در اولین جلسه كارگروه پیشگیری از مصرف الكل استان فارس اظهار داشت: یكی از مسائل و معضلات جامعه گرایش جوانان به مصرف مشروبات الكلی بوده و هدف از تشكیل این كارگروه آسیب شناسی و بررسی راهكارهای لازم درخصوص پیشگیری از این عمل مذموم و ناشایست می باشد.
معاون سیاسی؛امنیتی؛ اجتماعی استانداری فارس افزود:حساسیت و اهمیت موضوع برهیچ كس پوشیده نیست، از این رو وظیفه همه مسئولین و مردم درجهت روشنگری و مبارزه با آن بسیار سنگین وحساس تلقی می شود.
كدخداپور ابراز داشت: استكبار و دشمنان،  اعتقادات ملت ما را هدف قرار داده اند و با تجهیز و حمایت های همه جانبه از قاچاقچیان و  عوامل توزیع مشروبات الكلی فكر توقیف چرخ های حركتی نظام را درسر می پرورانند.
معاون سیاسی؛امنیتی؛ اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد: بسیاری از جرم ها و ناهنجاری ها ریشه در استفاده از مشروبات الكلی دارند كه می طلبد با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صحیح از بروز چنین جرائمی جلوگیری بعمل آید.
وی خاطرنشان كرد: مرزهای ورودی كشور باید برای جولان قاچاقچیان مواد مخدر و مشروبات الكلی نا امن شود ،ونیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند از ورود و توزیع این مواد جلوگیری نماید و همه دستگاهها باید با جدیت وارد میدان عمل شوند.
 
   
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن