تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820100106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 2 تن انواع مواد مخدر در مرزهاي سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۱۶ق.ظ)
کشف 2 تن انواع مواد مخدر در مرزهاي سيستان و بلوچستان فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان از کشف بيش از دو تن انواع مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزي زاهدان و سراوان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار رهام بخش حبيبي، فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان، گفت: مرزداران هنگ مرزي زاهدان با اشرافيت اطلاعاتي از قصد قاچاقچيان مواد مخدر براي ورود به داخل کشور مطلع شدند که در همين راستا کليه محورهاي احتمالي ورود آن‌ها در پوشش کامل مأموران قرار گرفت.
وي افزود: در اين راستا با اجراي کمين‌هاي هدفمند و بهره‌گيري از تاکتيک‌هاي عملياتي مأموران موفق شدند پس از ساعاتي درگيري مسلحانه، ضمن واردکردن صدمات سنگين به سوداگران مرگ آن‌ها را مجبور به عقب‌نشيني کنند.
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان ادامه داد: در اين عمليات موفقيت‌آميز مرزداران هنگ مرزي زاهدان توانستند با زمين‌گير نمودن 9 نفر شتر که داراي بار قاچاق بودند، يک‌تن و 443 کيلو و 400 گرم مواد مخدر شامل يک‌تن و 259 کيلو و 700 گرم ترياک، 102 کيلوگرم کراک و 81 کيلو و 700 گرم هروئين را از سوداگران مرگ کشف کنند.
سردار حبيبي به اجراي عمليات مشابه ديگري در جنوب استان نيز اشاره کرد و گفت: مرزداران هنگ مرزي سراوان با تشديد اقدامات کنترلي و اشرافيت اطلاعاتي توانستند در يک اقدام موفق از يک دستگاه خودرو تويوتا، 604 کيلو و 400 گرم ترياک کشف کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن