تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798746337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل ایران ایر: نقشی در فروش هتل هما نداشته‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مدیرعامل ایران ایر: نقشی در فروش هتل هما نداشته‌ایم
مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایر با تاکید براینکه ایران ایر هیچ نقشی در فروش و واگذاری هتل هما نداشت، گفت: قرارداد هتلهای هما براساس مصوبه هیات وزیران بین سازمان خصوصی سازی و سازمان تامین اجتماعی بوده و اساسا هیچ ربطی به ایران ایر ندارد.
آفتاب: همانطور که مطلع هستید وزیر راه وشهر سازی هم معتقد به این است شرکت هواپیمایی ایران ایر که به حامل پرچم ملی است باید به عنوان یک ایر لاین دولتی حفظ شود از این رو ما از این پیشنهاد تامین اجتماعی هم برای پیوستن دوباره هتل هما به ایران ایر استقبال می‌کنیم.


فرهاد پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ادامه داد: ایر لاین هما در ارزش گذاری، ‌ قیمت گذاری، ‌انتشار فراخوان و قرارداد مصوبه هیات وزیران هیچ نقشی نداشت ما یک تشکیلات دولتی هستیم و تابع مقررات.


وی در پاسخ به این سوال که مدیر کارگوی ایران ایر در حال حاضر صاحب ۱۰ هزار متر مربع زمین هتل هما است نیز اظهار داشت: مدیر کارگوی ایران ایر هیچ نقشی در خرید آن مقدار از زمین نداشته است آن مقدار از زمین هتل هما متعلق به ایر لاین هما بوده و زمانی هم که هتل هما جز ایران ایر بود یک مجموعه بودند اما حال که جدا شده‌اند ما حتی بابت دفتر ایران ایر که در هتل هماست به مجموعه هتل هما اجاره می‌پردازیم.


پرورش با بیان اینکه آن ده هزار متر زمین هتل هما متعلق به ایران ایر بوده، تاکید کرد: ایران ایر اختیار فروش آن متراژ زمین را داشته زمین با کاربری پارکنیگ است و برای فروش آن تمام تشریفات قانونی انجام شده است و اینکه ایران ایر با ترک تشریفات زمین را فروخته است ادعای نادرستی است.


مدیر عامل ایران ایر ادامه داد: همه قوانین دولتی برای فروش آن قطعه زمین توسط واحد حقوقی ایران ایر انجام شددر روزنامه آگهی زده شد کار‌شناس رسمی دادگستری قیمت گذاری کرد و در ‌‌نهایت زمین فروخته شد.


پرورش با تاکید بر اینکه ایران ایر در جریان فروش ده هزار متر مربع زمین هتل هما هیچ تخلفی مرتکب نشده است اظهار کرد: پرونده دادگاهی شده اما مطمئنم هیچ مشکلی برای هواپیمایی هما ایجاد نمی‌شود.


پرورش با بیان اینکه از پیشنهاد تامین اجتماعی برای واگذاری مجدد هتل هما به مجموعه هواپیمایی هما استقبال می‌کنیم گفت: همانطور که مطلع هستید وزیر راه وشهر سازی هم معتقد به این است شرکت هواپیمایی ایران ایر که به حامل پرچم ملی است باید به عنوان یک ایر لاین دولتی حفظ شود از این رو ما از این پیشنهاد تامین اجتماعی هم برای پیوستن دوباره هتل هما به ایران ایر استقبال می‌کنیم.


پرورش با انتقاد به وضعیت دوگانه پیش آمده برای ایرلاین هما اظهار کرد: ما باید از این وضعیت دوگانه هر چه زود‌تر آزاد شویم ایران ایر از سال ۸۶ مشمول واگذاری بوده هر جا که به نفع بخش دولتی نبود گفته می‌شد ایران ایر هنوز خصوصی است وهر جا که به نفع بخش خصوصی نبود گفته می‌شد ایران ایر دولتی است.


وی ادامه داد: با وجود آمدن این وضعیت ایران ایر نه توانست از تسهیلات و امکانات دولتی استفاده کند و نه توانست از مزایای خصوصی بودنش استفاده کند.


مدیر عامل ایران ایر از ارائه لایحه‌ای به مجلس برای حفظ ساختار دولتی ایران ایر خبر داد وگفت: با پیگیری‌های وزیر راه و شهر سازی لایحه‌ای را تنظیم کرده‌ایم که شرکت ایران ایر به حالت دولتی حفظ شود البته طبق گفته دکتر آخوندی ایران ایر باید افزایش سرمایه بیاورد و شرکت بازسازی شود.


وی ادامه داد: با تغییر و تحولاتی که انجام خواهد شد اعتبار و نام قبلی ایران ایر حفظ می‌شود و در حال حاضر لایحه تنظیم شده را برای دولت ارسال کرده‌ایم و بعد از پیگیری در دولت به مجلس برای تایید نمایندگان می‌رود.


پرورش با اشاره به پیشنهاد تامین اجتماعی برای واگذاری مجدد هتل هما به ایران ایر اظهار داشت: از واگذاری هتلهای هما به مجموعه ایران ایر استقبال می‌کنیم اما پولی به هما پرداخت نشده که حالا برای باز پس گرفتن هتل‌های هما پولی بپردازیم.


وی ادامه داد: پول هتل فروش هما به خزانه واریز شد که آن ۳۰۰ میلیارد تومان هم هیچ ارتباطی به ایران ایر نداشت.
مدیر عامل ایران ایر در باره قیمت هتل هما در زمان واگذاری گفت: در آن زمان هتل هما به قیمت ۶۲۵ میلیارد تومان واگذار شد که چیزی از این مبلغ به ایران ایر داده نشد.


پرورش با تاکید براینکه باید در واگذاری ایران ایر تور هم تجدید نظر شود گفت: متاسفانه فرآیند خصوصی سازی ایران ایر تور هم به خوبی انجام نشد که معتقدم در فرایند خصوصی سازی این شرکت هم باید بازنگری صورت بگیرد.


وی همچنین درباره اخذ تسهیلات از صندوق توسعه ملی گفت: ایران ایر هنوز یک ریال هم از صندوق توسعه ملی تسهیلاتی دریافت نکرده است.


پرورش با بیان اینکه در حال حاضر جوان‌ترین هواپیما در اختیار ناوگان هوایی ایران ایر است گفت: جوان‌ترین هواپیمای ایران متعلق به سال ۲۰۱۴ و با ۱۵ سال سن جوان‌ترین هواپیمای ایران است که متعلق به ایران ایر است.


وی همچنین با اشاره به سیستم چارتی گفت: ایران ایر هیچ وقت سیستم چار‌تر نداشته است کمااینکه در پروازهای عتبات عالیات در اربعین هیچ بلیتی با عنوان چار‌تر از ایران ایر فروخته نشد.


وی ادامه داد: پروازهای عتبات عالیات ایران ایر با یک نرخ توافقی در اختیار سازمان حج و زیارت است و در ایام اربعین هم که پرواز فوق العاده به نجف داشتیم بیلت را با‌‌ همان قیمت ۶۵۰ هزار تومان برای رفت و برگشت به زائران فروختیم.


پرورش همچنین از افزایش ۴۰۰ درصدی پروازهای ایران ایر به عراق خبر داد و گفت: از سه سال گذشته تا به امروز پروازهای ایران ایر به مراکز عراق ۴ الی ۵ برابر شده که همچنین از ده مرکز استان کشورمان امکان سفر به عتبات عالیات را فراهم کرده‌ایم.






تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن