تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801554325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای قطع درخت مجوز نمی‌دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مختاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران
برای قطع درخت مجوز نمی‌دهیم
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران از صادر نشدن مجوز برای قطع درخت در سطح شهر تهران خبر داد.


علی محمد مختاری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با تاکید براینکه امکان قطع شاخه ها و یا درخت سبز به دلیل کاهش دامنه بصری تابلوی مغازه ها و اصناف وجود ندارد،‌گفت: درخت یک موجود زنده و ارزشمند است و به هیچ عنوان مجوز قطع درخت برای آن  صادر نمی‌شود.
 
وی در ادامه با اضافه براینکه در اینگونه موارد باید تمهیداتی برای تغییر مکان تابلوی مغازه ها در نظر گرفته شود، افزود: افراد فرصت طلب برای خشک کردن درختان از مواد شیمیایی استفاده می کنند که این امر در صورت  مشاهده توسط کارشناسان از طریق مراجع مربوط پیگیری و آن فرد مشمول جریمه خواهد شد.
 
مختاری در ادامه با تاکید براینکه در صورت تصادفات و ایراد خسارت به درختان توسط خودروها  سازمان پارکها و فضای سبز وارد عمل می شود، تصریح کرد: در صورت تصادف خودروها با درختان سطح شهر، پس از تنظیم کروکی توسط مامور راهنمایی و رانندگی و ارسال نامه به شهرداری منطقه اقدامات قانونی لازم به عمل خواهد آمد.
 
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر در ادامه با توجه به تماس شهروندان مبنی بر هرس درختان، سمپاشی و... اضافه کرد: تماس شهروندان مبنی بر هرس درختان و سمپاشی پس از بازدید کارشناسان حفظ نباتات که در مناطق بیست و دوگانه مستقر  هستند انجام و بررسی های لازم در صورت تایید کارشناسان یاد شده انجام می شود.
 
وی با اشاره به اینکه این سازمان در راستای جلب مشارکت شهروندی از هیچ گونه تلاش فروگذاری نمی‌کند، عنوان کرد: سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران امسال برنامه های بسیاری از جمله افزایش سرانه فضا سبز در جهت کاهش آلودگی هوا در دستور کار دارد.
 
انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن