تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819048942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنبش هاي ضد اسلامي در آلمان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۳۰ق.ظ)
جنبش هاي ضد اسلامي در آلمان ادامه دارد طبق آخرين نظرسنجي ها اکثر مردم آلمان و اروپا اسلام و مسلمين را مانع برقراري صلح مي دانند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، طبق آخرين نظرسنجي که توسط مرکز موسوم به «برتلسمن» درباره اسلام در آلمان تهيه شده است، 61 درصد از افراد بالاي 54 ساله و 39 درصد اشخاص 25 سال و کمتر معتقدند در معرض تهديد اسلام قرار دارند.
اين نظرسنجي که با مشارکت حدود هزار نفر بالاي 16 سال تهيه شده است، نشان داد که 61 درصد جوامع غير مسلمان معتقدند اسلام با جهان غرب سنخيتي ندارد.
اين درحالي است که اين ميزان در سال 2012 ميلادي 52 درصد بود.
40 درصد گفتند به خاطر مهاجرت مسلمانان به کشورشان؛ خود را غريب حس مي کنند.
از هر چهار نفر نيز، يک نفر جلوگيري از مهاجرت مسلمانان به آلمان را خواستار شدند.
46 درصد از اهالي ايالت شمال «راين وستفالي» که شمار زيادي از مسلمانان در آن ساکنند، مسلمانان را خطري براي خود مي دانند در حالي که اين ميزان در ايالت هاي «ترينگن و ساکسوني» که مسلمانان در آن ساکن نيستند، 70 درصد است.
جنبش «اروپايي هاي ملي گراي ضد اسلامي شدن غرب» موسوم به «بيگدا» هفته گذشته تظاهراتي برضد اتباع غير آلماني و مسلمانان برگزار مي کنند کردند و همچنين هفته آينده نيز اين تظاهرات ها ادامه خواهد اشت، که البته اين امر باعث خشم محافل سياسي آلمان شده و به همين دليل سياستمداران، هنر مندان و ورزشکاران معروف آلماني با شرکت در طرح روزنامه «بيلد» آلمان اين تظاهرات را محکوم دانسته اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن