تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819239715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخريب واحدهاي متجاوز به اراضي کشاورزي خارج از طرح هادي در خرم‌آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۱۹ب.ظ)
تخريب واحدهاي متجاوز به اراضي کشاورزي خارج از طرح هادي در خرم‌آباد فرمانده انتظامي شهرستان خرم آباد از تخريب واحدهاي تجاري و مسکوني (به ابعاد 10 ده هکتار) در حال ساخت غير مجاز و خارج از طرح هادي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ حسين نجفي در تشريح اين خبر گفت: در پي شکايت اداره امور اراضي جهاد کشاورزي شهرستان خرم آباد مبني بر اينکه عده اي از افراد قانون شکن و قانون گريز مبادرت به ساخت و ساز در زمين هاي کشاورزي ، حوالي روستاهاي ده محسن و سرابياس شهر خرم آباد نمودند.
نجفي در ادامه بيان داشت: با توجه به اخطارهايي که قبلا توسط اداره امور اراضي جهاد کشاورزي شهرستان خرم آباد به افراد قانون شکن ابلاغ شده بود ، لذا هيچگونه توجهي ننموده بودند و بعضا به تجاوز خود به حريم زمين هاي کشاورزي (تغيير کاربري) ادامه داده بودند که در نهايت با هماهنگي اداره مذکور و دستور اکيد دستگاه محترم قضايي، مامورين انتظامي شهرستان جهت جلوگيري از ساخت و ساز و تجاوز افراد سودجو و مهار آنها با اعزام تيم هاي پليس اعم از واحدهاي عملياتي و يگان امداد و همچنين استفاده از تجهيزات و ادوات مکانيکي سنگين ( لودر ، بلدوزر و ... ) به محل اعـزام شدند.
وي در ادامه اظهار داشت : با رعايت کليه مـوازين شرعي و قانوني و با حضور نيورهاي پليس و ، اقتــدار تمام ، واحدهاي غير مجاز (حدود 10 هکتار )با خاک يکسان گرديد .
وي همچنين به افراد قانون شکن متذکر گرديد ،چنانچه افرادي با قانون شکني به حريم جاده ها و يا اراضي کشاورزي تجاوز و بنايي بسازند ، ديري نخواهد گذشت که دستگاههاي مسئول و پليس با حمايت دستگاه قضايي آنجا را به تلي از خاک تبديل خواهند کرد و شخص و يا اشخاص مرتبط را نيز دستگير و به دستگاه قضايي تحويل خواهند داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن