تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصناف زير بناي اقتصاد جامعه و بازوي توانمند توليد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ دي ۱۳۹۳ (۱۸:۲۱ب.ظ)
رئيس اتاق اصناف کرمانشاه: اصناف زير بناي اقتصاد جامعه و بازوي توانمند توليد هستند رضا سليم ساساني گفت: اصناف به عنوان بازوهاي توليد هستند و دولت بر اين اساس بايد تعامل مستحکمي با اين قشر اثرگذار داشته باشد، اين قشر به عنوان موتور محرکه اقتصاد بوده و توسعه اقتصاد کشور در گرو فعاليت اصناف است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ نشست استاندار با رؤساي اتحاديه هاي صنفي با حضور مسئولان استان (رئيس سازمان ، صنعت ، معدن و تجارت استان ، فرماندار ، مدير کل مالياتي ، مدير کل تعزيرات ، معاونت سياسي امنيتي ) در سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد.
در ابتداي جلسه رئيس اتاق اصناف کرمانشاه در خصوص فعالين عرصه بازار اظهار داشت: استان کرمانشاه داراي 60 هزار واحد صنفي است که شهرستان کرمانشاه قريب 40 هزار واحد صنفي را در خود جاي داده است و اين 40 هزار واحد صنفي در قالب 60 اتحاديه قرارگرفته اند که رؤساي محترم اتحاديه هاي صنفي حاضر در اين جلسه نمايندگان اين جامعه بزرگ اصناف کرمانشاه هستند و صد البته هريک از اتحاديه ها با مسائل و مشکلاتي روبرو هستند که حل آن نيازمند مساعدت مسئولين محترم امر مي باشد.
وي با بيان اين مطلب که اگر پروژه هايي همچون شهرکهاي صنوف و مشاغل فني چنانچه به نتيجه برسد شهري منظم خواهيم داشت ، افزود: اتاق اصناف هم جز اتاقهاي برتر در سطح کشور مي باشد که با برگزاري نمايشگاههاي بين المللي سهامدار بوده و تا کنون نمايشگاههاي بهاره وپاييزه را چند سال متوالي برگزار نموده است و ما اميد آن داريم که اين جلسات تداوم داشته باشد و شاهد تعامل سازنده اصناف با دستگاههاي دولتي و اجرايي باشيم .
در ادامه مجتبي صفايي نايب رئيس اتاق اصناف کرمانشاه ودبير و سخنگوي هيأت رئيسه اتاق اصناف ايران و محسن ملکي رئيس اتحاديه مشاورين املاک و بهروز مراديان رئيس اتحاديه کبابيها به نمايندگي از اتحاديه ها پاره اي از مشکلات اصناف را ذکر سپس فردين اميري مشاور عمراني اتاق اصناف در خصوص مشاغل فني (صنوف آلاينده ) و مسائل و مشکلات شهرک هاي صنفي در نظر گرفته شده براي اين مشاغل صحبت نمودند .














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن