تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802408232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت از مطبوعات محلي جزء سياست‌هاي وزارت ارشاد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۲۹ق.ظ)
حمايت از مطبوعات محلي جزء سياست‌هاي وزارت ارشاد است معاون مطبوعاتي و اطلاع رساني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: مطبوعات محلي نقش تاثيرگذاري در جامعه دارند و تقويت و حمايت از آنها جزو سياست هاي اين وزارتخانه است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين انتظامي، معاون مطبوعاتي و اطلاع رساني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان قزوين، پيشينه اين استان را در حوزه هاي فرهنگي، ديني و سياسي غني دانست و گفت: با توجه به اين پيشينه، اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي با محوريت اين استان يکي از برنامه هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است.
وي مطبوعات قزوين را توانمند خواند و اظهار کرد: افراد توانمند و خلاقي در حوزه مطبوعات اين استان به فعاليت مي پردازند، انتظامي جايگاه مطبوعات قزوين در سطح کشور را مناسب دانست و اظهار داشت: کمک به ارتقاي مطبوعات اين استان فرهنگ خيز، مورد توجه وزارت ارشاد است.
وي عملکرد مطبوعات محلي در استان قزوين را نيز قابل قبول خواند و گفت: مطبوعات قزوين از رتبه خوبي در سطح کشور برخوردار بوده و جاي زيادي براي رشد و ارتقاي کمي و کيفي دارند.
معاون وزير ارشاد سهم مطبوعات محلي را در مسايل و رخدادهاي مربوط به امور فرهنگي، سياسي، ديني، اجتماعي و اقتصادي مهم دانست و خواستار نقش آفريني هرچه بيشتر رسانه هاي محلي در آگاهي بخشي و اطلاع رساني به جامعه با رعايت حساسيت ها و خطوط قرمز شد.
معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي جايگاه امام جمعه قزوين را در اين استان مهم و ويژه ارزيابي و تاکيد کرد: خدمات شما در تمام عرصه هاي اين نظام مقدس جمهوري اسلامي ماندگار و برجسته است.
انتظامي در ادامه به فعاليت مديران توانمند و با تحصيلات عالي در فرهنگ و ارشاد اسلامي قزوين اشاره و ابراز اميدواري کرد، شاهد پويايي هرچه بيشتر مسايل فرهنگي اين استان باشيم.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين نيز در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از سفر معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به اين استان، گفت: مسوولان به ويژه در حوزه هاي فرهنگي وظيفه خطيري در خدمت به انقلاب و نظام اسلامي که برآمده از خون شهدا است، دارند.
آيت الله هادي باريک بين در ادامه با اشاره به اثرگذاري بالاي مطبوعات در جامعه اظهار اميدواري کرد: رسانه ها با فعاليت خود ضمن آگاهي بخشي به مردم و تنوير افکار عمومي، در مسيري که به تقويت ارزش هاي ديني و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي منتهي شود، گام بردارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن