تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802653536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت پزشکیان از پیشنهاد رفراندوم روحانی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حمایت پزشکیان از پیشنهاد رفراندوم روحانی
کد خبر: ۴۶۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲ - 07 January 2015


نامه نیوز نوشت:

یک نماینده اصلاح طلب مجلس معتقد است پیشنهاد رییس جمهور برای برگزاری رفراندوم پیشنهادی مناسب است تا مردم را اینگونه در تصمیم گیری ها مشارکت دهیم.

مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رییس جمهور در خصوص برگزاری رفراندوم برای برخی از مسائل و موضوعات، گفت: رییس جمهور نظر و پیشنهاد خودش را دراین زمینه مطرح کرده است و جنبه الزامی ندارد. اما اگر این کار انجام شود باعث اجماع و وحدت ملی می‌شود و چه خوب است این کار انجام شود، مثلا در شهرهای بزرگ شهرداری می‌خواهد در جایی پلی احداث کند از مردم آن شهر نظر می‌خواهد که آیا آن پل ایجاد شود یا نشود؟ ممکن است محیط زیست اجازه ندهد ولی بالاخره از مردم نظرخواهی می‌شود و این نظرخواهی از مردم بسیار در تصمیم گیری‌های ما مهم و تاثیرگذار است.

نماینده تبریز در مجلس گفت: اینکه ما مردم را در تصمیم گیری‌هایمان مشارکت دهیم بد نیست و اقدام خوب و مناسبی است ولی مشکل کار این است که در جامعه ما آگاهی و اطلاعات مردم در یک سطح نیست لذا ممکن است عوامل مخدوش کننده دخالت کنند و نظرات را تغییر دهند.

پزشکیان در ادامه در مورد سخنان روحانی مبنی براینکه باید بر سر میز مذاکره منافع ملی در نظر گرفته شود، نه آرمان‌ها، گفت: بالاخره آرمان‌های ما نیز با منافع ملی شکل می‌گیرد، اگر منافع ملی‌مان به خطر بیفتد به آرمان هایمان نمی‌رسیم. اگر قرار است به آرمان نرسیم و فقط بروی ارمان کار کنیم و منافع ملی مان را نیز بدهیم که این خسران دوطرفه است یعنی هم به آرمان نرسیده ایم و هم از این طرف منافع ملی مان نیز از دست رفته است.

او ادامه داد: البته این بحثی بین علما است که خودشان بنشینند و تکلیف جامعه را نسبت به این تئوری ها مشخص کنند اگر قرار است ما در منطقه اول شویم و چشم اندازی که رهبری تعریف کرده‌اند را داشته باشیم نمی شود با آرمان جلو رفت و در جلسات جهانی نشست و گفت ما می خواهیم اول شویم شما نیز حرفهای ما را بپذیرید .

پزشکیان با اشاره به اینکه بالاخره ما باید چارچوبهای بین المللی را بپذیریم، گفت: اگر نپذیریم دسترسی به آن شعارها به هم به این سادگی امکان پذیر نیست، با بدانیم با شعار دادن نه به آرمان هایمان می رسیم نه منافع ملی تامین می شود.

او گفت: ما الان نفت می‌فروشیم و دلار به این ممکلت می‌آوریم اگر راست می‌گوییم دلار را مصرف نکنیم و مملکت را بدون دلار اداره کنیم یا مملکت را بدون فروش منابع زیر زمینی اداره کنیم، اگر توانستیم این کار را انجام دهیم آن وقت هرچقدر هم بروی آرمان هایمان حرف بزنیم اشکال ندارد، ما برای اینکه پایبند به آرمان‌هایمان باشیم خودمان نیز باید آرمانی عمل کنیم. آرمانی عمل کردن یعنی مثل مردم زیستن، مثل مرد بودن. اگر اینگونه هستیم که دیگر مشکلی نیست و لازم نیست دعوا کنیم اگر اینگونه نیستیم پس باید با ادبیاتی صحبت کنیم که مشکلات مردم را حل کنیم.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن