تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک کارشناس امور زنان در گفت‌وگو با فارس: حجاب؛ امنیت روانی خانواده‌ها را تضمین می‌کند/فروپاشی بنیان خانواده در غرب ره آورد بی‌حجابی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: یک کارشناس امور زنان در گفت‌وگو با فارس:
حجاب؛ امنیت روانی خانواده‌ها را تضمین می‌کند/فروپاشی بنیان خانواده در غرب ره آورد بی‌حجابی است
یک کارشناس امور زنان و خانواده با بیان اهمیت رعایت عفاف و حجاب در جامعه گفت: رعایت حجاب باعث نهادینه شدن اعتماد در بین زوجین می‌شود که در این صورت سلامت روانی خانواده‌ها تضمین خواهد شد.

خبرگزاری فارس: حجاب؛ امنیت روانی خانواده‌ها را تضمین می‌کند/فروپاشی بنیان خانواده در غرب ره آورد بی‌حجابی است



سهیلا کوشا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس با اشاره به سالگرد روز 17 دی و روز کشف حجاب رضاخانی گفت: همانطور که مشخص است بنیان خانواده بر اساس اعتماد متقابل بنا شده است و راهکار نهادینه شدن این اعتماد بین زوجین رعایت عفاف و حجاب است.
وی ادامه داد: فروپاشی بنیان خانواده در جوامع غربی به دلیل رعایت نکردن این موضوع مهم است که باعث شده است اعتماد طرفین سلب شود بنابراین عفاف و حجاب می‌تواند امنیت خانواده‌ها را تضمین کند.
این استاد دانشگاه اظهار داشت: اگر پدر و مادر در نوع ارتباط خود با یکدیگر و در جامعه این رفتار اخلاقی را رعایت کنند قطعا فرزندان آنها نیز از آنها این مهم را می آموزند و وقتی خوشبختی را در خانواده خود ببینند همان مسیر را برای آینده خود انتخاب می‌کنند.
کوشا ادامه داد: بنابراین در کنار مسئولان، خانواده‌ها می‌توانند نقش مؤثری در فرهنگ سازی عفاف و حجاب و گسترش آن در جامعه داشته باشند به عنوان مثال وقتی زنان و مردان در محیط کار مدام رفتارهای یکدیگر را زیر نظر داشته باشند به صورت ناخودآگاه همسران خود را مقایسه می‌کنند و این آغاز مشکلات خانوادگی می‌شود.
وی افزود: همانطور که همواره رعایت عفاف و حجاب به دختران توصیه شده است اما این موضوع تنها مربوط به زنان و دختران جامعه نیست بلکه مردان جامعه نیز باید حجاب نگاه خود را همواره رعایت کنند و خود را ملزم به رعایت این موضوع در جامعه کنند.
انتهای پیام/

93/10/17 - 09:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن