تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819798741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد بتوانيم از ظرفيت توريسم درماني استفاده کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۴۵ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: بايد بتوانيم از ظرفيت توريسم درماني استفاده کنيم استاندار کرمانشاه گفت: بايد بتوانيم از ظرفيت توريسم درماني استان استفاده کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ رضايي بابادي به همراه معاونين استاندار، در جلسه شوراي سياستگذاري دانشگاه علوم پزشکي شرکت کرد و ضمن قدرداني از تلاش هاي صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان، اظهار داشت: يکي از اولويت هاي اصلي مديريت ارشد استان، ساماندهي و توسعه حوزه بهداشت و درمان است و بايد به گونه اي روي اين مسأله سرمايه گذاري کنيم که بتوانيم مقصد درماني بيماران کشورهاي منطقه بشويم.
وي افزود: بيمارستان 540 تختخوابي که با چشم انداز متفاوتي قرار است، ساخته شود يکي از اولويت هاي کاري استان است که مي تواند باعث تحول در حوزه بهداشت و درمان شود و با وجود کمبود اعتبار و مشکلات ديگر، تاکنون شخصا چندين جلسه با وزير بهداشت داشته ام و حتي جهت رفع مشکلات آن، به صورت ويژه پيگيري هايي در سطح وزارت صورت گرفته است.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اين نکته که کرمانشاه ظرفيت هاي زيادي براي پايلوت شدن در حوزه بهداشت و درمان دارد، گفت: هم اکنون نيز توريسم هاي درماني زيادي مسائل درماني خود را در استان کرمانشاه حل خواهند کرد و اميدوارم بتوانيم که از اين ظرفيت، استفاده بيشتري را ببريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن