تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801294179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت سیاسیون و کارشناسان پاکستان از برنامه دولت علیه تروریسم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
حمایت سیاسیون و کارشناسان "پاکستان" از برنامه دولت علیه تروریسم
سیاسیون و کارشناسان پاکستانی معتقدند حادثه تروریستی پیشاور همه مردم را برای مبارزه با تروریسم متحد کرده بنابراین نباید این موقعیت را برای نابودی کامل شبه نظامیان از دست داد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، رحیم الله یوسف زئی کارشناس مسائل سیاسی پاکستان ضمن حمایت از اصلاح قوانین قضائی در کشور از دادگاه‌های نظامی برای مجازات تروریست‌ها حمایت کرد.
 
یوسف زئی با تأکید بر بهبود عملکرد دادگاه‌ها عنوان کرد: هنوز برای اصلاح قانون اساسی یک مسیر طولانی را در پیش داریم.
 
این کارشناس مسائل سیاسی پاکستان گفت: دولت و ارتش برای ریشه‌کن کردن تروریسم ابتدا باید پشتیبانی مالی شبه‌نظامیان را قطع کنند.
 
وی افزود: فقط برپایی دادگاه نظامی برای مبارزه با تروریسم کافی نیست بلکه باید ارتباط گروه‌های شبه‌نظامی با برخی کشورها که از آنها پشتیبانی لجستیک می‌کنند قطع شود.
 
راشد رحمان دیگر کارشناس پاکستانی نیز عنوان کرد: تمام احزاب سیاسی با برپایی دادگاههای ویژه برای مجازات تروریست‌ها به توافق رسیده‌اند بنابراین نباید این تصمیم یک فقط به ارتش نسبت داده شود.
 
سناتور رفیق رجوانه از اعضای حزب حاکم بیان کرد: توافق ارتش و دولت برای برپایی دادگاه‌های ویژه برای مجازات تروریست‌ها نتیجه تلاش‌های نخست وزیر پاکستان و احزاب سیاسی این کشور است که باید به آن احترام گذاشته شود.
 
امجد‌علی‌خان عضو حزب تحریک انصاف در این زمینه گفت: بعد از حادثه پیشاور تمام احزاب سیاسی پاکستان با یکدیگر متحد شدند.
 
وی افزود: حزب تحریک انصاف از هر اقدامی برای ریشه‌کن کردن تروریسم حمایت می‌کند.
 
سناتور حاجی غلام علی عضو حزب جماعت اسلامی در این زمینه اظهار داشت: حادثه تروریستی پیشاور همه مردم پاکستان را برای مبارزه با تروریسم متحد کرده است بنابراین نباید این موقعیت را برای نابودی کامل شبه نظامیان از دست بدهیم.
انتهای پیام/ ض
منبع:فارس







تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن