تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد مقام چهارم کشوری زنجان در اجرای برنامه‌های مبارزه با بی‌سوادی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد
مقام چهارم کشوری زنجان در اجرای برنامه‌های مبارزه با بی‌سوادی
مدیرکل آموزش و پرورش زنجان گفت: این استان در اجرای برنامه‌های مبارزه با بی‌سوادی مقام چهارم را کسب کرده است.

خبرگزاری فارس: مقام چهارم کشوری زنجان در اجرای برنامه‌های مبارزه با بی‌سوادی



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی تمجیدی امشب در حاشیه تجلیل از فعالان سوادآموزی در زنجان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آموزش و پرورش با تمام توان از نظر بودجه و نیروی انسانی برای کنترل مبادی بی‌سوادی آماده است.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان زنجان در سال تحصیلی جاری موفق به پوشش 99.06 درصدی دانش‌آموزان لازم‌التعلیم شده است، خاطرنشان کرد: سعی شده تا از ترک تحصیل دانش‌آموزان جلوگیری شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در این استان تنها 200 دانش‌آموز لازم‌التعلیم ترک تحصیل کرده‌اند، اضافه کرد: آموزش و پرورش درصدد بازگرداندن این دانش‌آموزان به چرخه آموزش است.
این مسئول با اشاره به اینکه آموزش در راستای پوشش دانش‌آموزان به دورترین مناطق استان نیز معلم اعزام می‌کند، ادامه داد: برای روستاهای دارای کمتر از پنج دانش‌آموزان نیز معلم اعزام می‌شود.
تمجیدی با اشاره به اینکه هزینه ایاب و ذهاب معلمان اعزامی به روستاها بر عهده آموزش و پرورش است، اعلام کرد: هدف از فعالیت‌هایی از این دست حفظ دانش‌آموزان در سیستم آموزشی است.
وی با اشاره به موفقیت آموزش و پرورش زنجان در اجرای برنامه‌های ابلاغی از سوی وزارتخانه در زمینه سوادآموزی گفت: سوادآموزی زنجان 77 درصد از برنامه‌های ابلاغی معاونت سوادآموزی کشور را اجرایی کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: استان زنجان در زمینه انسداد مبادی بی‌سوادی و اجرای طرح‌های مبارزه با بی‌سوادی در کشور مقام چهارم را به خود اختصاص داده است.
این مسئول با اشاره به دانش‌اموزان ترک تحصیلی در شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود بیشتر از سایر مناطق است، گفت: علل اقتصادی، ازدواج زود هنگام دختران و مهاجرت والدین مهم‌ترین علل ترک تحصیل دانش‌آموزان در زنجان است.
انتهای پیام/73009/ذ20

93/10/15 - 23:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن