تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان: مشکل اصلی سوادآموزی بی‌رغبتی افراد بی‌سواد به تحصیل است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:
مشکل اصلی سوادآموزی بی‌رغبتی افراد بی‌سواد به تحصیل است
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مشکل اصلی سوادآموزی در زمینه آموزش افراد بی‌سواد عدم رغبت این افراد به تحصیل است.

خبرگزاری فارس: مشکل اصلی سوادآموزی بی‌رغبتی افراد بی‌سواد به تحصیل است



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی تمجیدی امشب در مراسم تجلیل از فعالان عرصه‌‌ سوادآموزی استان زنجان، اظهار داشت: سوادآموزی در توسعه فردی و اجتماعی افراد نقش بسزایی دارد.
وی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه توسعه کشور در گرو نیروی انسانی توانمند است، تاکید کرد: اگر به آموزش افراد جامعه توجه نشود کشور از اهداف کلان خود عقب خواهد ماند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تاکیدات رهبر کبیر انقلاب بر توجه به سوادآموزی خاطر نشان کرد: با وقوع انقلاب اسلامی لزوم ریشه‌کنی بی‌سوادی در کشور بیش از پیش احساس شد.
این مسئول با تقدیر از اقدامات مطلوب معاونت سوادآموزی در زمینه سوادآموزی گفت: با وجود فعالیت موثر سوادآموزی در سال‌های گذشته هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی احساس می‌شود.
تمجیدی با اشاره به اینکه وجود افراد بی‌سواد زیبنده کشور اسلامی نیست، تأکید کرد: مشکل اصلی سوادآموزی در زمینه آموزش افراد بی‌سواد عدم رغبت این افراد به ادامه تحصیل است.
وی، ایجاد انگیزه را بهترین روش برای جذب افراد بی‌سواد دانست و متذکر شد: باید با ایجاد مشوق‌های مختلف افراد بی‌سواد را به سمت تحصیل هدایت کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به لزوم تدوین قوانین برای ایجاد محدودیت برای افراد بی‌سواد، عنوان داشت: از طریق ایجاد محدودیت برای افراد می‌توان بی‌سوادان را به سمت سوادآموزی سوق دهیم.
این مسئول، خواستار همکاری بیشتر رسانه‌ها با امر سوادآموزی شد و توضیح داد: باید زمینه‌های ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل در افراد بی‌سواد فراهم شود.
تمجیدی در پایان خواستار همکاری همه نهادها در زمینه سوادآموزی شد و اضافه کرد: امر ریشه کنی بی‌سوادی تنها از طریق بسیج همگانی ممکن است.
انتهای پیام/73009/ذ20  

93/10/15 - 21:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن