تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه کارت بليت الکترونيک مهرشهر به دانش آموزان و دانشجويان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۵۶ب.ظ)
ارائه کارت بليت الکترونيک مهرشهر به دانش آموزان و دانشجويان شهروندان بالاي 65 سال، جانبازان، خانواده و همسران شهدا، مددجويان کميته امداد امام خميني (ره) و سازمان بهزيستي، دانش آموزان و دانشجويان مي‌توانند از کارت بليت تخفيف‌دار مهرشهر بهره‌مند شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا سانياني، معاونت پرداخت نوين سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري تهران، صبح امروز در نشست خبري کارت بليت الکترونيک تخفيف‌دار دانش آموزان و دانشجويان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تدبير شهردار تهران در خصوص ارائه خدمات به اقشار خاص با رعايت تکريم انساني بر آن شديم تا کارت‌هاي ويژه را به جامعه هدف ارائه کنيم.
در اين خصوص شوراي اسلامي شهر تهران پس از برگزاري چندين نشست در کميسيون عمران و حمل‌ونقل در مصوبات سال 93 دستورالعمل جامعي را در خصوص کارت اقشار خاص تدوين و ابلاغ کردند.
وي ادامه داد: بانک شهر در خصوص کارت‌هاي دانش‌آموزي و دانشجويي، کارت مهرشهر را طراحي و اجرايي کرد که در اين روال دانشجويان و دانش آموزان کارت کيف پول بانکي دريافت مي‌کنند به‌نحوي‌که اين کارت در شبکه حمل‌ونقل کار مي‌کند و در شبکه بانکي پذيرش مي‌شود.
معاون پرداخت نوين سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري تهران با بيان اينکه دانشجويان و دانش آموزان جهت اخذ کارت الکترونيک مهرشهر بايد به سايت WWW.tehran.ir مراجعه و با انتخاب گزينه بليت الکترونيک با Http://ethcket.tehran.ir اقدام به ثبت‌نام و واريز وجه اقدام کنند، اظهار داشت: مبالغ قابل پرداخت مشمول بر مبلغ 75 هزار تومان جهت شارژ در کارت، مبلغ 5 هزار تومان جهت شخصي‌سازي و مبلغ سه هزار و پانصد تومان هزينه پست است و دارنده کارت مي‌تواند از 150 هزار تومان در شبکه حمل‌ونقل و از بخش شبکه شتابي اين کارت نيز بهره‌برداري کند.
سانياني با اشاره به اينکه شرکت واحد اتوبوس‌راني اسلامشهر و پاکدشت به لحاظ فني باکارت بليت الکترونيک تهران يک استاندارد را تدوين کرده است، تصريح کرد: دارندگان کارت بليت تهران، پاکدشت و اسلامشهر مي‌توانند باکارت خود در تمامي اين سه شهر بهره‌برداري کنند.
مسيح قائميان مديرعامل شرکت توسعه و نوآوري شهر نيز در ادامه بابيان اينکه کارت شهروندي در تمامي شعب بانک شهر ارائه مي‌شود، اظهار کرد: اين کارت به دانشجويان و دانش آموزان در قالب کارت مهرشهر اين خدمات ارائه مي‌شود، البته بانک تجارت و بانک ملي نيز قراردادي در اين خصوص با شهرداري تهران منعقد کرده که در دست اجرا است.
وي خاطرنشان کرد: قابل‌ذکر است، با همکاري نزديک معاونت حمل‌ونقل و ترافيک، شرکت بهره‌برداري مترو، شرکت اتوبوس‌راني، شرکت کنترل ترافيک تهران که به‌عنوان نماينده حمل‌ونقل در کنار اين سازمان درگير پروژه بودند که شاهد پيشرفت و موفقيت پروژه شد و اينکه در اين پروژه با در نظر گرفتن شرايط کشور جهت ايجاد فضا، اشتغال براي بخش خصوصي و در راستاي اصل 141 قانون اساسي با جذب دو سرمايه‌گذار از طريق فراخوان عمومي، شرکت فناسا در بخش پذيرش کارت در مترو و اتوبوس‌راني انتخاب و شرکت توسن در بخش تأمين کار، شارژ و فروش و تسويه انتخاب‌شده و فعاليت مي‌کند.
قائميان از کيف پول خرد شهروندي خبر داد و گفت: اين کارت ترکيبي از کارت بليت الکترونيک و کيف پول خرد با استانداردهاي جهاني است که در حال حاضر اين استانداردها در شبکه بانکي کشور رعايت مي‌شود در حال حاضر شهرداري تهران آمادگي پذيرش هردو کارت را دارد، ولي با توجه به اينکه ارائه خدمات کيف پول جزء وظايف شهرداري نيست. چراکه بانک شهر توافق‌هايي به عمل‌آورده تا بانک شهر نسبت به صدور اين کار اقدام و شهرداري کارت فوق را در شبکه حمل‌ونقل پذيرش کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن