تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان اسفند ماه سال جاری آخرین زمان شرکت در جشنواره شهروند خوش حساب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار شهرکرد خبر داد: پایان اسفند ماه سال جاری آخرین زمان شرکت در جشنواره شهروند خوش حساب خبرگزاری پانا:شهردار شهرکرد گفت: پایان اسفند ماه سال جاری آخرین زمان شرکت شهروندان در سومین دوره ی جشنواره بزرگ شهروند خوش حساب شهرکرد است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۴ دي ساعت 12:29

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ،نورالله غلامیان دهکردی اظهار داشت: مشارکت به موقع و هر چه بیشتر شهروندان به منظور توسعه و آبادانی شهر از اهداف مهم این جشنواره است.
وی افزود: آن دسته از شهروندانی که تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت عوارض نوسازی، خودرو، کسب و پیشه و بهای خدمات پسماند شهردای اقدام نمایند در قرعه کشی این جشنواره شرکت داده می شوند.
نورالله غلامیان دهکردی اضافه کرد: در این دوره نیازی به حضور شهروندان جهت اخذ کارت قرعه کشی نمی باشد و با توجه به بارکرد ثبت شده بر روی قبوض، قرعه کشی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
شهردار شهرکرد یادآور شد: شهروندان خوش حسابی که تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت عوارض نوسازی اقدام نمایند علاوه بر شرکت در قرعه کشی از 10 درصد هدیه نقدی و 15 درصد هدیه نقدی برای عوارض کسب و پیشه برخوردار خواهند شد.
غلامیان دهکردی با بیان اینکه زمان قرعه کشی سومین جشنواره شهروند خوش حساب شهرداری شهرکرد اردیبهشت سال 94 است، خاطر نشان کرد: به برندگان خوش شانس این جشنواره به قید قرعه هشت کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس ،یک دستگاه خودروی سواری تیبا، ده دستگاه تلویزیون 32 اینچ LED، بیست دستگاه دوچرخه کوهستان، سی دستگاه تبلت و چهل دستگاه چرخ خیاطی صنعتی اهدا خواهد شد.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن