تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821058289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودکفا شدن 169 خانوار کميته امداد شهرستان مراغه طي نه ماهه سال جاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۱۷ق.ظ)
خودکفا شدن 169 خانوار کميته امداد شهرستان مراغه طي نه ماهه سال جاري مديرکميته امداد مراغه اظهار کرد: تعداد 1470 طرح جاري وجود دارد که تحت نظارت ناظران خودکفايي قرار بوده و با بهره گيري از تسهيلات اشتغال و خدمات کاريابي اين نهاد در آينده به خودکفايي مي رسند.
به گزارش خبرگزاري موج، مديرکميته امداد امام خميني(ره) شهرستان مراغه گفت: 169 نفر در نه ماهه امسال با مساعدت اين نهاد به مرحله خودکفايي و توانمندي رسيدند که در اين خصوص براي اين عزيزان بيش از 14 ميليارد ريال تسهيلات ا ز طريق کميته امداد شهرستان مراغه اعطا شده است.
ايوب هاشميان با بيان اين مطلب افزود: 866 ميليون ريال نيز صرف برگزاري دوره هاي آموزشي براي مجريان طرح هاي خودکفايي شده است.
وي بيان کرد: اين طرح‌ها در قالب کار انگيزي، توان افزايي، خودکفايي و در سرفصل‌هاي مختلف شغلي کشاورزي، باغداري، دامپروري، شيلات، صنايع دستي، خدمات جهت مددجويان و فرزندان آنان اجرا شده است.
وي در ادامه يادآور شد: يکي از اصلي‌ترين برنامه‌هاي اين نهاد توانمندسازي خانواده‌هاي تحت حمايت و ايجاد اشتغال براي مددجويان نيازمند و خروج اين افراد از چرخه حمايتي کميته امداد بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن