تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819873572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خبر داد آمادگی کمیته امداد برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های تجاری و خدماتی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خبر داد
آمادگی کمیته امداد برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های تجاری و خدماتی
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از آمادگی این نهاد برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های تجاری و خدماتی خبر داد.

خبرگزاری فارس: آمادگی کمیته امداد برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های تجاری و خدماتی



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد امید یک‌شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: کمیته امداد امام خمینی از این پس آمادگی این را دارد در صورت تامین زمین توسط دولت بر روی طرح‌های خدماتی و تجاری سرمایه‌گذاری کنند و در پایان کار طرح‌های آنها را به صورت ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم همان مناطق به صورت صد در صد واگذار کند.
وی گفت: طرح‌های تجمیعی که کمیته امداد امام خمینی (ره) بر روی آنها سرمایه‌گذاری می‌کند، نقش مهمی در توسعه و اشتغال‌زایی دارند. امید با اشاره به ایجاد 100 هزار فرصت شغلی تا پایان سال توسط کمیته امداد افزود: به منظور ایجاد این میزان شغل 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای سال در نظر گرفته شده که دو هزار میلیارد آن از محل صندوق قرض‌الحسنه بانک‌ها، 200 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی و 300 میلیارد تومان دیگر توسط کمیته امداد تامین می‌شود، این در حالی است که تاکنون 1300 میلیارد تومان به بانک‌ها ابلاغ شده و توانسته‌ایم 600 میلیارد آن را وصول کنیم.
 وی ادامه داد: اگر 700 میلیارد دیگر را پرداخت کنند و منابع مالی به صورت کامل پرداخت شوند، با ایجاد 50 هزار شغلی که از طریق کاریابی‌ها در نظر گرفته‌ایم، 150 هزار شغل در مجموع تا پایان سال ایجاد می‌کنیم که امیدواریم بانک‌های خصوصی و دولت در این راه همکاری لازم را به عمل آورند.
این مسئول گفت: خوشبختانه در بحث معوقات بانکی شرایط خوبی داریم و تنها دو درصد از تسهیلاتی که مددجویان پرداخت شده است، دارای معوقه هستند و در مجموع در حال حاضر 4 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار مدد
جویان قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: استاندار لرستان 600 هکتار زمین برای ایجاد طرح‌های خدماتی و کشاوری برای سرمایه‌گذاری کمیته امداد در لرستان در نظر گرفته شده است که با همکاری جهاد کشاورزی استان لرستان طرح‌های خدماتی و کشاورزی ایجاد شده و به مردم واگذار شود.
انتهای پیام/85001/

93/10/15 - 06:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن