تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819136657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار گچساران خبر داد برگزاری همایش استانی پدافند غیرعامل در گچساران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرماندار گچساران خبر داد
برگزاری همایش استانی پدافند غیرعامل در گچساران
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران از برگزاری همایش استانی پدافند غیرعامل با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و 6 استاد برجسته دانشگاهی در گچساران خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری همایش استانی پدافند غیرعامل در گچساران



به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور ظهر امروز در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان که با حضور اعضای کارگروه و جمعی از مدیران شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به موضوع پدافند غیرعامل و سیاست‌های مصوب ایشان در این خصوص، کارگروه پدافند غیرعامل مستمر به صورت ماهانه تشکیل می‌دهد.
وی پدافند غیرعامل را امری ضروری در همه عرصه‌ها از جمله صنعت دانست و افزود: با توجه به اتفاقات و بلایای طبیعی و انسانی غیرقابل پیش‌بینی ، همه دستگاه‌های اجرایی موظفند فعالانه وارد عمل شده و با پیگیری مستمر در جهت مقابله با این بلایا اقدام کنند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با اشاره به اهمیت برگزاری همایش‎ها، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی در خصوص پدافند غیرعامل، عنوان کرد: به منظور آشنایی بیشتر با این موضوع، همایش آموزشی یک روزه پدافند غیرعامل به صورت یک همایش استانی با حضور استاندار، معاونین استاندار، رابطین اعضای شورای پدافند غیرعامل استانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، اعضای شورای اداری شهرستان، تمامی صنوف، ادارات و ... در گچساران برگزار می‌شود.
سجادپور با بیان اینکه این همایش یک روزه در روز پنج‌شنبه 18 دی‌ ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی این همایش توسط 6 استاد برجسته استانی در خصوص پدافند غیرعامل در محل سالن اجتماعات آزادی نفت این شهرستان به صورت 30 دقیقه‌ای در خصوص مباحث مختلف گفت‌وگو و آموزش خواهند داد.
وی با اشاره به تاکیدات مجموعه استانی در راستای برگزاری این همایش، بیان کرد: این همایش جهت آشنایی با علم پدافند غیرعامل در 6 موضوع مختلف از ساعت هشت صبح شروع و در راستای اهداف تخصص از جمله معرفی تهدیدات زیستی، دام، طیور، شیلات و... ، نقش و جایگاه پدافند در علوم زیستی مدیریت می‌شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با تاکید بر لزوم حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری، آتش‌نشانی‌ها، هلال احمر و ...، بیان کرد: برای حاضرین در این کارگاه آموزشی در قالب بخش‌های مختلف اداری گواهی مهارت صادر می‌شود.
سجادپور ضمن درخواست حضور مجموعه جهادکشاورزی با توجه به اهمیت کار و موضوع آن، عنوان کرد: محمد جلال انصاری در راستای پدافند غیرعامل در زمینه تخصصی واحدهای دام و طیور، شیلات و.. قریب به 30 دقیقه سخنرانی خواهند کرد.
انتهای پیام/82022/الف20  

93/10/14 - 15:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن