تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802427533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار گچساران خبر داد افتتاح 66 پروژه از ادارات مختلف گچساران در دهه فجر امسال


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار گچساران خبر داد
افتتاح 66 پروژه از ادارات مختلف گچساران در دهه فجر امسال
فرماندار گچساران گفت: 66 پروژه قابل افتتاح از ادارات مختلف گچساران جهت افتتاح در دهه فجر به فرمانداری این شهرستان معرفی شده است.

خبرگزاری فارس: افتتاح 66 پروژه از ادارات مختلف گچساران در دهه فجر امسال



به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی امشب در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن همایش فرمانداری برگزار شد، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم و مسئولان در تجمع بزرگ امروز به مناسبت 9 دی، اظهار کرد: مردم ایران در راستای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب هیچوقت اجازه حضور به بیگانگان و خواص را ندادند و با خلق حماسه 9 دی این موضوع را برای جهانیان اثبات کردند. * تخصیص 900 میلیون تومان اعتبار جهت احداث سالن جلسات 120 نفره
وی با اشاره به نبود جایگاه مناسب جهت برگزاری جلسات مهم از جمله شورای اداری شهرستان، بیان کرد: متاسفانه تاکنون جلسات شورای اداری شهرستان به دلیل نبودن مکان مناسب تاکنون در سالن جلسات فرمانداری قدیم برگزار می‌شد که  اکنون جهت احداث پارکینگ شهری در حال تخریب است.
فرماندار گچساران افزود:  طی چند ماه اخیر جلسات شورای اداری به میزبانی ادارات و مراکز مختلف شهرستان برگزار می‌شد که این خود نیز موجب بروز مشکلاتی از جمله عدم هماهنگی لازم  و حضور به موقع مدیران می‌شد.
رحیمی ادامه داد: در راستای حل مشکل مذکور 900 میلیون تومان بودجه جهت احداث سالن جلسات دارای 120 صندلی در محوطه فرمانداری جدید اختصاص داده شده است.
وی بیان کرد: جلسه امروز دارای دو دستور مبنی بر موضوع برنامه‌های اجرایی دهه فجر توسط ادارات و پروژه‌هایی که در جریان این دهه باید افتتاح و کلنگ‌زنی شود.
فرماندار گچساران با بیان اینکه  در صدد هستیم که دهه فجر امسال را پربارتر از سال‌های گذشته برگزار کنیم، تصریح کرد:  از مهم‌ترین اقدامات ستاد دهه فجر تشکیل کمیته‌های تخصصی است که در این راستا نیز تاکنون طی یک هفته اخیر جلساتی برگزار شده است. *معرفی 66 پروژه قابل افتتاح برای دهه فجر
این مسئول با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال، عنوان کرد:  تاکنون 16 دستگاه اجرایی نسبت به  به معرفی پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال اقدام کرده و تعداد 66 پروژه جهت افتتاح و 2 پروژه برای کلنگ‌زنی به فرمانداری شهرستان معرفی شده‌اند.
رحیمی اذعان کرد: بیشترین طرح‌های قابل افتتاح مربوط به شهرداری و بخشدار مرکزی بوده که هرکدام 11 طرح و پروژه دارند.
نماینده عالی دولت در گچساران با اشاره به لزوم افتتاح پروژه‌های به اتمام رسیده، متذکر شد: مسئولان باید پروژه‌هایی را جهت افتتاح به فرمانداری معرفی کنند که کاملا به اتمام رسیده و آماده افتتاح باشد و در این راستا یک اکیپ کاری از فرمانداری جهت بررسی و بازدید از طرح‌های معرفی شده از هفته آینده اقدام به بازدید از طرح‌ها خواهد کرد.
فرماندار گچساران ضمن تقدیر از اداراتی که در راستای تخصیص اعتبارات  عملکرد مثبتی داشته، اذعان کرد: مسئله‌ای که امروز در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفته، ارزیابی فرماندارها و مدیران شهرستان‌ها بوده که براساس این ارزیابی‌ها نیز مقرر شده تغییر و تحولاتی  در انتصاب مدیران صورت بگیرد. * اولویت اجرای هر طرحی استعلام از اداره آب و تخصیص منابع آب است
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای اولین بار نسبت به تخصیص اعتبارات کاری انجام دادم که با استقبال روبه رو شد، گفت: مقداری از بودجه امسال را در نیمه اول سال تخصیص ندادیم و همانطور که گفته شد براساس عملکرد ادارات طی این مدت نیز باقی‌مانده اعتبارات تخصیص داده می‌شود.
رحیمی با اشاره به اجرای برخی طرح‌های اشتغالزایی در شهرستان، متذکر شد: اولین اولویت برای اجرای هر طرحی گرفتن استعلام از اداره آب و تخصیص منابع آب است.
این مسئول با بیان اینکه ادارات آب و برق و .. باید جهت انجام حفاری‌ها از سایر ادارات برای جلوگیری از مشکلات احتمالی از جمله آسیب به مخابرات استعلام بگیرند، افزود: امید است که مسئولان با عملکرد صحیح قانونی در اجرای طرح‌ها از جمله استعلام گرفتن از ادارات از وجود برخی مشکلات در شهرستان جلوگیری کنند.
انتهای پیام/82022/ذ40

93/10/09 - 21:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن