تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815512588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان هرمزگان از هویت فرهنگی برجسته ای در كشور برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار هرمزگان، در جلسه مشترك با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد کشور : استان هرمزگان از هویت فرهنگی برجسته ای در كشور برخوردار است خبرگزاری پانا: استاندار هرمزگان ، در جلسه مشترك با دكتر سید عباس صالحی ، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : استان هرمزگان به واسطه ظرفیت ها و توانمندی های بیشمار از هویت فرهنگی برجسته ای در كشور برخوردار است .
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۴ دي ساعت 09:59

خبرگزاری پانا+هویت فرهنگی+هرمزگان

به گزارش خبرگزاری پانا، جاسم جادری ، ضمن تقدیر و تشكر از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بزرگ كتاب در هرمزگان گفت: این رویداد ، یكی از بزرگترین برنامه های فرهنگی استان است كه بخش زیادی از مردم از آن بهره می برند و از این طریق تا حدودی نیاز مطالعاتی جامعه تامین می گردد.
وی حوزه فرهنگ و جایگاه آن را از مهمترین دغدغه های كلان استان دانست و اظهار داشت : هرمزگان به دلیل جغرافیای خاص ، تعدد اقوام و نژاد ها،مركزیت تجاری و اقتصادی ، مهاجرت پذیری بالا و ... دارای هویت مستقل و برجسته فرهنگی در كشور می باشد و به نوعی ، یك ایران كوچك محسوب می شود .
استاندار هرمزگان اضافه كرد : ورود اقوام و گروه های مختلف از سراسر ایران با رویكرد اقتصادی و شغلی به هرمزگان ، وضعیت فرهنگی استان را ویژه و خاص كرده است و می باید به گونه ای مدیریت و برنامه ریزی كرد كه بین خرده فرهنگ ها و فرهنگ اصیل هرمزگان تناسب و تعامل متقابل صورت گیرد كه تاكنون نیز این چنین بوده است .
دكتر جاسم جادری عنوان كرد : هرمزگان ، 9 شهرستان ساحلی دارد و در برنامه توسعه ششم نیز بر توسعه دریا محوری تاكید شده است و حوزه فرهنگ می توانند در خصوص این مقوله بسیار تاثیر گذار باشد .
وی در ادامه خواستار تدوین و اجرای برنامه های شاخص ویژه سال اقتصاد و فرهنگ شد و اذعان داشت : دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ تحمیلی حریف ایران نشدند و به جنگ فرهنگی روی آوردند و هرچند تا حدودی پیش رفتند اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری این حركت نیز عقیم ماند و نامگذاری هرسال با نگرش ویژه ای صورت می گیرد كه می باید برنامه های فرهنگی مناسبی بر اساس آن اجرا شود .
در ادامه این نشست ، محمد آشوری و منصور آرامی از نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در حوزه فرهنگ پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن