تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819409233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس: ایران وزنه تعادل و عنصر انسجام کشورهای منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:
ایران وزنه تعادل و عنصر انسجام کشورهای منطقه است
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی وزنه تعادل و عنصر قدرتمند حفظ یکپارچگی و انسجام کشورهای منطقه است.

خبرگزاری فارس: ایران وزنه تعادل و عنصر انسجام کشورهای منطقه است



بهرام بیرانوند امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بروجرد، اظهار کرد: کشور ایران بدون دخالت مستقیم نظامی در این کشورها با حمایت معنویی و نشان دادن مسیر صحیح، به حفظ جان مسلمانان در کشورهای اسلامی و حفظ یکپارچگی آنها کمک می‎کند.
وی عنوان کرد: در حالی که انگلیس، آمریکا و مدافعان آنها برای ریشه‎کن کردن امت اسلامی کمر بسته‎اند، جمهوری اسلامی ایران در مقابل این تفکر استکبار جهانی با اقتدار و قدرت ایستاده است.
این مسئول ادامه داد: ایران قدرتمند عامل ثبات و حفظ یکپارچگی عراق، لبنان، یمن و فلسطین اشغالی بوده و در حال بازیابی مجدد و عظمت تمدن اسلامی است.
بیرانوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابلاغ سیاست‎‏های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر فرزانه انقلاب، تاکید کرد: مقام معظم رهبری در این حوزه به دنبال تشدید فهم برای مسئولان و مردم هستند تا از این طریق سیاست اقتصاد مقاومتی به طور کامل به مرحله اجرا رسیده و در بطن اجتماع نهادینه شود.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بیان مباحث با آحاد جامعه و بیان مطالبی نظیر اصلاح الگوی مصرف، فرهنگ بهره‎وری، ارتباط فرهنگ با اقتصاد و ...  در سال‎های اخیر نیز در راستای تحقق این مهم صورت می‎گیرد.  
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بخش عظیمی از جامعه با این فهم همراه بوده و عملا آن را در زندگی خود به کار بسته‎اند، تصریح کرد: آنچه امروزه بیشتر مورد توجه قرار دارد، فراتر از عامه مردم بوده و در زمینه  به کارگیری ساختارها، امکانات و قوانینی است که در اختیار ساختار حکومت و نظام قرار دارد.
بیرانوند اظهار کرد: بی‎شک در صورت همراهی و همگامی بیش از پیش مسئولان با مردم، سرعت نیل به اهداف سیاست‎های اقتصاد مقاومتی افزایش یافته و آثار و نتایج مثبت آن در جامعه به عینه مشهود و ملموس‌تر می‌شود. انتهای پیام/2304/ق30

93/10/14 - 09:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن