تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820001238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمفوني خونين مطربان دوره‌گرد داخل رستوران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سمفوني خونين مطربان دوره‌گرد داخل رستوران
مطربان دوره‌گردي كه در رستوران‌هاي جاده سولقان آوازخواني مي‌كردند وقتي به يكي از دوستان صاحب رستوران متلك گفتند، فكر نمي‌كردند سمفوني خونيني اجرا شود.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 23شامگاه جمعه 12 دي ماه به مأموران كلانتري 142 كن خبر دادند كه درگيري خونيني در رستوران پارسه اتفاق افتاده است. مأموران كلانتري لحظاتي بعد در محل حاضر و با جسد پسر 24 ساله‌اي به نام احمد روبه‌رو شدند. بعد از تأييد حادثه، قاضي رودگر، بازپرس ويژه قتل به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. نخستين بررسي‌ها نشان داد مقتول از دوستان صاحب رستوران است كه در جريان درگيري با ضربه چاقويي كه به گردنش برخورد كرده كشته شده است.
كارآگاهان پليس در نخستين گام، صاحب رستوران و دو نفر از دوستانش را كه در نزاع دسته‌جمعي حضور داشتند بازداشت كردند. صاحب رستوران در توضيح حادثه گفت: مقتول از دوستان من است. لحظاتي قبل از درگيري يك گروه چهار نفره مطرب دوره‌گرد در رستوران دلنوازان كه در همسايگي ما قرار دارد مشغول آوازخواني بودند كه با چند نفر از دوستان صاحب رستوران درگير مي‌شوند. مطرب‌ها هنگام درگيري فرار كردند و به طرف رستوران من آمدند. مهاجمان هم كه پنج يا شش نفر بودند مقابل رستوران با دو نفر از مطرب‌ها درگير شدند و دو نفر ديگر از مطرب‌ها هم از ترس به داخل رستورانم پناه آوردند. مهاجمان به داخل رستوران آمدند تا دو مطرب را كتك بزنند كه من مانع شدم. به آنها گفتم كه حق ندارند داخل رستوران درگير شوند. يكي از آنها قبول نكرد و خواست به زور وارد شود كه درگيري ما آغاز شد. آنها ابتدا مرا به شدت كتك زدند. همان لحظه احمد به هواخواهي من از طبقه دوم رستوران خودش را رساند و با آنها درگير شد. هنگام درگيري يكي از مهاجمان با چاقو ضربه‌اي به گردن احمد زد كه كشته شد. پس از اين ضارب به سرعت به طرف رستوران دلنوازان گريخت و من هم تعقيبش كردم اما او به داخل رستوران رفت. بعد هم پليس را از ماجرا با خبر كردم.
 يكي از شاهدان گفت: چهار مطرب دوره گرد هميشه در اين رستوران‌ها آواز مي‌خواندند و صاحب رستوران‌ها هم براي جذب مشتري به آنها پول مي‌دهند. آنها روز حادثه به يكي از دوستان صاحب رستوران دلنوازان متلك مي‌گويند كه با يكديگر درگير مي‌شوند. وي ادامه داد: وقتي مطربان به داخل رستوران پارسه گريختند مهاجمان با ما درگير شدند و احمد به قتل رسيد.
يكي ديگر از اعضاي اين درگيري هم گفت: من بوتيك دارم. شب حادثه به رستوران دوستم آمدم كه اين درگيري رقم خورد و مهاجمان دوستم را كتك زدند اما من از ترس دخالت نكردم. همزمان با ادامه تحقيقات جسد احمد براي انجام آزمايشات لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. سه متهم به دستور قاضي جمشيدي بازپرس ويژه قتل براي تحقيقات بيشتر روانه بازداشتگاه شدند. كارآگاهان تحقيقات را براي دستگيري عامل قتل و ديگر اعضاي درگيري آغاز كرده‌اند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن