تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820690354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلیلی رقیب لاریجانی در قم می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
جلیلی رقیب لاریجانی در قم می شود؟




جبهه پایداری به این نتیجه رسیده که برای رسیدن به این مقصود، نیاز است رقیبی قابل توجه برای لاریجانی در قم بتراشد تا مانع پیروزی وی در انتخابات و حضور مجددش بر صندلی ریاست مجلس شورای اسلامی شود.





انتخاب: بنابراخبار رسیده جبهه پایداری، علی لایجانی رییس مجلس شورای اسلامی را یکی از موانع مهم و اصلی خود در مجلس دانسته و معتقد است حذف وی از مجلس، پیروزی مهمی برای آنان محسوب می شود.

این جبهه به این نتیجه رسیده که برای رسیدن به این مقصود، نیاز است رقیبی قابل توجه برای لاریجانی در قم بتراشد تا مانع پیروزی وی در انتخابات و حضور مجددش بر صندلی ریاست مجلس شورای اسلامی شود.

اعضای ارشد جبهه «پایداری» در جلسات متعدد انتخاباتی خود، به این جمع بندی رسیده اند که سعید جلیلی را برای کاندیداتوری در قم آماده کنند ، هر چند وی تا این لحظه به این درخواست «پایداری» پاسخ منفی داده ، اما موثرین این جبهه درصددند با پادرمیانی آِت الله مصباح ، ورود وی به انتخابات مجلس از شهرستان قم را تضمین کنند.

قابل ذکر است ، سعید جلیلی دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی در انتخابات ریاست جمهوری پیشین ، با حمایت آیت الله مصباح و جبهه پایداری کاندیدا شده بود.







تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن