تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819606593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقوع ۴۳۸ مورد حادثه در هفته گذشته/ انتقال ۲۶۰ مصدوم به مراکز درماني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۲۶ب.ظ)
وقوع ۴۳۸ مورد حادثه در هفته گذشته/ انتقال ۲۶۰ مصدوم به مراکز درماني معاون عمليات سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌ احمر، گفت: در مجموع ۴۳۸ مورد حادثه به وقوع پيوسته در هفته گذشته، يک‌ هزار و ۱۱۷ تن آسيب ديدند.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر ناصر چرخ‌ساز، معاون عمليات سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر، با اشاره به اين که در هفته گذشته ۲۷۶ مورد حادثه جاده‌اي، ۳۷ مورد شهري، ۱۵ مورد کوهستان، ۱۲ مورد صنعتي و کارگاهي و غيره رخ داده است، افزود: در مجموع يک‌ هزار و ۱۵۸ تن حادثه ديده‌اند که ۸۰۸ مورد آن جاده‌اي، ۴۶ مورد شهري، ۵۳ مورد کوهستان، ۱۴ مورد برف و کولاک، ۴ مورد زمين لرزه و مابقي مربوط به ساير حوادث بوده است.
وي با اشاره به آسيب‌ ديدگي يک‌ هزار و ۱۱۷ تن در حوادث يک هفته گذشته، اظهار کرد: در مجموع ۷۷۲ تن در جاده، ۵۳ تن در کوهستان، ۴۲ تن در شهر، ۱۴ تن در برف و کولاک، ۱۳ تن در حوادث صنعتي کارگاهي و ۴ تن در زمين لرزه و مابقي در ساير حوادث آسيب ديدند.
معاون عمليات سازمان امداد و نجات با اشاره به اين که در حوادث هفته گذشته ۳۶۴ تن نجات يافته‌اند، گفت: در اين زمينه ۲۶۰ تن به مراکز درماني منتقل و ۱۰۴ تن سرپايي درمان و ۱۲۸ تن اسکان اضطراري داده شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن