تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804616709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضبط تسلیحات جنگی داعشی‌ها/پیشروی چشمگیر در الانبار، صلاح الدین و نینوا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ضبط تسلیحات جنگی داعشی‌ها/پیشروی چشمگیر در الانبار، صلاح الدین و نینوا


نیروهای ارتش عراق بخش هایی از استان الانبار را از گروه داعش پس گرفتند.آنها دو منطقه را در بین نینوا و کرکوک از لوث وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کردند. ۱۴۰ نفر از اعضای داعش در این حملات کشته شدند و ارتش حجم زیادی از ادوات و تجهیزاتشان راضبط کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارتش و نیروهای مردمی عراق در استان های الانبار، صلاح الدین و نینوا پیشروی های چشمگیری را رقم زدند. در جنوب تکریت در استان صلاح الدین، نیروهای امنیتی عراقی منطقه الحویجه البحریه از توابع الضلوعیه را با همکاری عشایر مسلح و نیروهای بسیج مردمی آزاد کردند. در استان نینوا نیز نیروهای مشترک ارتش و عشایر الجبور و اللهیب دو منطقه در جنوب این استان نینوا را از تروریست ها پس گرفتند و به سمت جاده راهبردی کرکوک ـ نینوا پیشروی کردند. نیروهای ارتش عراق دو منطقه را در بین نینوا و کرکوک از لوث وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کردند. بازپس گیری بخش های مهمی از الانبار
نیروهای ارتش عراق بخش هایی از استان الانبار را از گروه داعش پس گرفتند.
 نظامیان ارتش عراق، با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی  و نیروی هوایی این کشور، عملیات گسترده ای را بر ضد داعش در استان الانبار آغاز کردند.
دانلود     طبق گزارش ها، 140 نفر از اعضای داعش در این حملات کشته شدند. نیروهای عراقی همچنین یکی از تأسیساتی را که داعش از آن برای تولید بمب و تجهیزات انفجاری قابل نصب روی خودروها استفاده می کرد، مصادره کردند. موفقیت های بزرگ درغرب بغداد
ارتش عراق همچنین توانست پیشروهای چشمگیری در غرب بغداد انجام دهد.
المنار گزارش داد، ارتش عراق پیشروی های بی نظیری به سمت پایگاه های نیروهای داعش در غرب بغداد انجام داد.
کارخانه های سیمان منطقه گرمه و فلوجه  هم به کنترل ارتش و نیروهای مردمی عراق درآمد. درعملیات نیروهای عراقی در منطقه الگرمه در شرق فلوجه نیز، دست کم 20 تروریست داعش از جمله 3سرکرده این گروه، در استان الانبار به هلاکت رسیدند.
دانلود    
عدنان الشمخانی نماینده پارلمان عراق که با لباس نظامی در میان نیروهای امنیتی حضور پیدا کرده بود، گفت: نظامیان ما که هم اکنون دو روز است که در این منطقه در حال نبرد هستند، موفقیت های بزرگی را رقم زدند و جا پاهای مهمی برای خود پیدا کرده اند. منطقه ای که نیروهای امنیتی به کنترل خود درآورده اند، یک نقطه بسیار راهبردی برای تسلط یافتن بر تمام منطقه است.
اهمیت این عملیات موفق در این است که پیشروی های ارتش در استان الانبار افزایش پیدا می کند و امنیت جاده قدیم میان بغداد به شهرهای گرمه و فلوجه تامین می شود.
گفتنی است، کارخانه های سیمانی که از نیروهای داعش بازپس گرفته شد طی ماه های گذشته به کارگاه هایی برای جاسازی بمب در خودروها تبدیل شده بود.
عدنان الشمخانی نماینده پارلمان عراق گفت: در میان تروریست های به هلاکت رسیده اتباع چین، مصر و دیگر کشورها حضور داشته اند. ضبط تسلیحات جنگی داعشی‌ها توسط نیروهای عراقی
نیروهای الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق مقدار زیادی از اسلحه و ادوات جنگی داعشی ها را که بعد از حمله موفق نیروها به «بو ناصر» و «یثرب» از این مناطق عقب نشینی کرده بودند، به دست آورده و ضبط کردند.
ضبط تسلیحات داعش

ضبط تسلیحات داعش

ضبط تسلیحات داعش

ضبط تسلیحات داعش
اعدام شهروندان به جرم آتش زدن پرچم داعش
داعش ده ها تن از شهروندان عراقی را به جرم آتش زدن پرچم این تروریست ها، در غرب شهر کرکوک بازداشت کرد.
این گزارش به نقل ازخبرگزاری فرانسه می افزاید: شهروندان عراقی در روستاهای الشجره و الغریب در شهرستان الحویجه واقع در غرب شهر کرکوک پرچم داعش را آتش زدند. بعد از این اقدام عناصر داعش 170 تن از جوانان و مردان این روستاها را بازداشت کردند.   ادامه درگیری ها برای نجات ایزدی ها در سنجار
براساس این گزارش به نقل از پرس تی وی، نیروهای بومی، همچنان برای عقب راندن داعش، در شهر سنجار تلاش می کنند. آنها تلاش می کنند این شهر را از تروریست های داعشی پس بگیرند که در ماه اوت، کنترل این شهر را در دست خود گرفتند. مدافعان بومی، ماه گذشته توانستند محاصره این شهر را بشکنند و صدها کرد گروه ایزدی را در این شهر از داعشی ها نجات بدهند. اقدامات داعش علیه ایزدی های عراق به منزله نسل کشی است. حدود 300هزار ایزدی عراق از شهر سنجار تخلیه شده اند. مقامات سازمان ملل متحد نیز درباره وضع ایزدی های عراق هشدار داده اند که هدف اقدامات گروه داعش هستند. 40هزار آواره ایزدی در کوه های سنجار آواره شده اند.
1700خانوار از ایزدی های عراق همچنان در این منطقه گرفتار هستند.
به گفته شاهدان، هزاران ایزدی که ساکن سنجار بوده اند زنده زنده دفن شده اند یا فروخته شده اند. داعشی ها به صدها زن و کودک ایزدی نیز تعرض جنسی کرده اند.
تاکنون حدود نیمی از منطقه سنجار از دست گروه داعش آزاد شده است. اما محاصره چندین ماهه این منطقه همچنان ادامه دارد.
در همین حال سازمان ملل متحد، سال 2014 میلادی را خون بارترین سال عراق در 7 سال گذشته توصیف کرد. بنا بر اعلام این سازمان، حملات و خشونت های تروریستی در سال گذشته میلادی بیش از 35 هزار قربانی گرفت، که از این تعداد 12 هزار غیر نظامی عراقی کشته و 23 هزار نفر زخمی شدند.        

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن