تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820406540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت بيمه محصولات باغي در آذربايجان غربي تا 20 دي تمديد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۵۳ق.ظ)
مهلت بيمه محصولات باغي در آذربايجان غربي تا 20 دي تمديد شد مسئول حوادث غير مترقبه و ستاد بيمه جهاد کشاورزي آذربايجان غربي ، با صدور اطلاعيه اي از تمديد مجدد مهلت عمليات بيمه گري محصولات انگورآبي و ديم ، سيب درختي و تنه درختان و از درختان هسته داران نيز درخت آلو تا بيستم دي ماه سال جاري خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج،محمد احرامي با بيان اينکه در سال زراعي جاري تعهدات بيمه گري در کليه محصولات کشاورزي در مقايسه با سال گذشته افزايش قابل توجهي داشته است، گفت : با توجه به پايان يافتن مدت زمان بيمه پذيري محصولات باغي در استان با رعايت دستورالعمل هاي جاري صندوق بيمه کشاورزي، مهلت عقد قرارداد بيمه محصولات باغي ازجمله سيب درختي ، انگور و آلو بدون اعمال روش پلکاني با توجه به در خواست باعداران عزيز استان تا بيستم دي ماه امسال تمديد شد.
احرامي افزود : به باغداران توصيه مي کنيم با بيمه به موقع محصولات باغي خود، در صورت وقوع خطر و بروز خسارت، بتوانند از حمايت هاي مالي صندوق بيمه بهره مند شوند.
به گزارش روابط عمومي جهاد کشاورزي آذربايجان غربي،وي ادامه داد : از کليه باغداران استان که تا کنون نسبت به بيمه نمودن محصولات باغي خود اقدام ننموده اند تقاضاداريم هر چه سريعتر جهت بهره مندي از مزاياي بيمه کشاورزي با توجه به مدت زمان باقيمانده با مراجعه به شرکتهاي خدمات بيمه اي مستقر در سطح استان نسبت به عقد قرارداد بيمه محصولات کشاورزي خود اقدام نمايند.
لازم به ذکر است که سهم دولت در اين قراردادهاي بيمه اي بين 70 الي 88 درصد مي باشد که مابقي برعهده فرد بيمه گذار مي باشد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن