تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميلاد رسول اکرم(ص) يک نعمت بزرگ براي تمام بشريت و مسلمين است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ دي ۱۳۹۳ (۰:۱۳ق.ظ)
ميلاد رسول اکرم(ص) يک نعمت بزرگ براي تمام بشريت و مسلمين است امام جمعه موقت جوانرود گفت: ميلاد باسعادت پيامبر بزرگ اسلام (ص) يک حادثه تعيين کننده و نعمت بزرگي براي تمام بشريت و مسلمانان است.
به گزارش خبرگزاري موج از کرمانشاه، ماموستا ملارستم حسيني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته جوانرود افزود: ميلاد پيامبر بزرگ اسلام (ص) روز نجات و سعادت بشريت است و روز بزرگ الهي است.
وي اظهار کرد: راه و روش و دين پيغمبر(ص) صراط مستقيم است و با پيروي از سيره آن فرستاده خدا مي توان به خير دنيا و آخرت رسيد و موانع رسيدن به آنان را شناخت.
خطيب جمعه جوانرود با اشاره به اهميت برگزاري آيين هاي جشن ميلاد پيامبر اکرم (ص) خاطرنشان کرد: گروه هاي افراطي جشن ها و آيين هاي ماه ربيع را بدعت مي دانند و درصدد گسترش اين تفکر در ميان جامعه بويژه جوانان و نوجوانان هستند.
ماموستا حسيني تاکيد کرد: برگزاري جشن ها و آيين هاي ماه ربيع ريشه در تاريخ چندين ساله مسلمانان دارد، چنين جشن هايي نه تنها بدعت نيست بلکه يک سنت حسنه است.
امام جمعه موقت جوانرود بر هوشياري مسلمانان در مقابله با اين ترفندها تاکيد کرد و گفت: علما و روحانيون در راستاي روشنگري جامعه نسبت به اين تفکرهاي غلط و افراطي نقش برجسته اي بر عهده دارند.
ماموستا حسيني افزود: کساني که در پرتو نور الهي حرکت کنند از رحمت واسعه الهي بهره مند و کساني که به نورالهي نزديک باشند، بهره بيشتري مي برند.
وي در ادامه اهميت علم و سوادآموزي را يادآورشد و گفت: بايد با فراگيري علم و دانش و مبارزه با جهل و ناداني جامعه را در مسير پيشرفت و توسعه قرار داد و از مردم ومسئولين خواست در جهت ريشه کني بيسوادي در منطقه تلاش وکوشش نمايند . .















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن