تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819497907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علاقه مند به همکاری در زمینه های کارگری با حزب الله لبنان هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مشاور عالی استاندار فارس در دیدار با رئیس اتحادیه کارگران حزب الله لبنان: علاقه مند به همکاری در زمینه های کارگری با حزب الله لبنان هستیم خبرگزاری پانا:مشاور عالی استاندار فارس گفت: مسائل کارگری و تشکل های کارگری را مهم می دانیم و آماده ایم در این زمینه با حزب الله لبنان همکاری کنیم.
۱۳۹۳ جمعه ۱۲ دي ساعت 15:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمود موسوی در دیدار با رئیس اتحادیه كارگران حزب الله لبنان كه با حضور احد بهجت حقیقی معاون مالی و اداری تعاون روستایی استان و كامی شیرازی مسئول روابط عمومی تشكیلات خانه كارگر فارس برگزار شد، اظهار داشت: همه ما تحت فرمان مقام معظم رهبری هستیم و به همین دلیل روز به روز قوی تر شده و در جهان بیشتر مورد توجه قرار می گیریم.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران روزانه اخبار مربوط به كشور لبنان و حزب الله را مانند اخبار كشور خودمان پیگیری می كنند و از هر اتفاق خوب، خوشحال و از هر خبر بد غمگین می شوند.
مشاور عالی استاندار فارس خاطر نشان كرد: از این كه اسم حزب الله لبنان و قدرت این گروه موجب هراس جهان كفر و ترس دشمنان اسلام می شود به خود می بالیم و افتخار می كنیم.
در این دیدار رئیس اتحادیه كارگران حزب الله لبنان با بیان این كه شهر شیراز در تمام صحنه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مشاركت جدی داشته است، تصریح كرد: مقام معظم رهبری برای همه ما نعمتی است كه باید آن را بازگو كرده و همه جا از آن یاد كنیم و همواره شاكر این نعمت الهی باشیم.
هاشم سهلب با اشاره به این كه جمهوری اسلامی باعث پیشرفت كشور ایران شده است، اظهار علاقه مندی كرد در حوزه های مربوط به مسائل كارگری میان استان فارس و اتحادیه كارگران حزب الله لبنان همكاری و تفاهم برقراری باشد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن