تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802604696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم تهران در مجلس: روحیه ایثار ایران الگویی برای کشورها شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم تهران در مجلس:
روحیه ایثار ایران الگویی برای کشورها شده است
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: روحیه از خودگذشتگی و ایثار ایران اسلامی به الگویی برای کشورهای مسلمان و غیر مسلمان جهان تبدیل شده است.

خبرگزاری فارس: روحیه ایثار ایران الگویی برای کشورها شده است



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسماعیل کوثری شامگاه پنج‌شنبه در یادواره شهدای گردان 155 لشگر حضرت علی‌اصغر(ع) انصارالحسین(ع) همدان در مسجد دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه سخن گفتن درباره شهید و شهادت کار ساده‌ای نیست، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با دستان خالی و بدون داشتن امکانات مادی و دنیوی و در زمان تبعید و تنها با اعتقاد و توکل بر خدا کاری کارستان انجام داد.
وی با تأکید بر اینکه اقدامات امام خمینی(ره) کاری کرد که تمام سیاستمداران غرب و شرق مات و مبهوت شدند، افزود: این اقدامات باعث شد تا آنان تمام توان خود را به کار گیرند تا جلوی نهضت امام را بگیرند اما نتوانستند و نخواهند توانست.
نماینده مردم تهران در خانه ملت با اشاره به اینکه امام راحل هیچ چیز از دنیا نداشت اما به خداوند بزرگ و قدرت او باور داشت، تصریح کرد: به همین دلیل کلام ایشان نفوذ داشت و پیامش را مردم درک کرده و به آن عمل می‌کردند تا آن جا که مردم در کنار هم چنان خروشیدند که دشمن به وحشت افتاد.
وی با بیان اینکه وقتی دشمنان نتوانستند کاری را پیش ببرند توان خود را برای تقویت ارتش بعث و صدام به کار گرفتند، ادامه داد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در 26 تیرماه سال 1358 صدام را بر سر کار آوردند تا در مقابل ایران بایستد در حالی که این جابجایی بر خلاف روال معمول انتقال قدرت در عراق بود.
کوثری خاطرنشان کرد: این اقدام از آن رو بود که صدام توانست رو به روی شاه بنشیند و قرار داد 1975 الجزایر را امضا کند و از همین رو او را فردی قدرتمند می‌دانستند که می‌تواند خواسته‌های دشمنان را عملیاتی کند.
وی با تأکید بر اینکه  چند ماه بعد از این حادثه و تسخیر لانه جاسوسی حضرت امام خمینی (ره) فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج را صادر کردند، گفت: این در حالی است که هنوز جنگی صورت نگرفته و  10 ماه به آغاز دفاع مقدس مانده است.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه امام (ره) از توطئه‌ها علیه کشور خبر داشتند، اظهار کرد:  امام(ره) آن چنان دقیق و عمیق به مسائل نگاه می‌کردند که آینده را می‌دیدند و قضایا را به درستی تحلیل می‌کردند.
وی افزود: با آغاز جنگ افرادی که دوست داشتند در زمان امام حسین (ع) در کربلا حضور می‌یافتند به جبهه‌ها شتافتند آنچنان که باعث شگفتی دنیا شدند.
کوثری در ادامه سخنانش، تصریح کرد: دشمن همه چیز را حساب کرده بود اما دو عامل رهبری و مردم را در نظر نگرفته بودند.
وی با تأکید بر اینکه رهبر ما اهل معامله نبود، ادامه داد: دشمنان و شیاطین از انسان‌های الهی شناخت نداشتند چرا که وقتی از مردم خواست هر که می‌تواند اسلحه به دست بگیرد به جبهه‌ها بشتابند، همه آمدند.
نماینده مردم تهران با بیان اینکه بنی‌صدر نگذاشت که بسیج تشکیل شده و افراد آموزش ببینند، خاطرنشان کرد: مردم معمولی و بدون آموزش به میدان آمدند اما چون به خداوند ایمان داشتند همه کارهای غیر ممکن را کردند به طوری که امروز موشک‌های خارق‌العاده ساخته‌ایم.
وی با بیان اینکه تعداد شهدای ایران از کشته‌شدگان عراقی کمتر بود، گفت: تعداد مجروحان و اسیران ایرانی نیز نسبت به عراقی‌ها بسیار کمتر بود چرا که فرزندان ایران اسلامی دارای تدبیر، خلاقیت و ابتکار  بودند و می‌توانند طراحی‌های بزرگ انجام دهند.
کوثری با بیان اینکه شهدای ما از نظر فکری توانایی بسیار بالایی برخوردار بودند، اظهار کرد: افراد چون با انگیزه الهی به جبهه‌ها آمدند فکرشان را به کار گرفتند و کارهای بزرگ کردند.
وی با اشاره به اینکه عملیات کربلای 4 به دلیل اطلاع یافتن دشمن ناموفق شد، افزود: 15 روز پس از عملیات کربلای 4 و در حالی که دشمن در حال شادی و خوشحالی بود عملیات کربلای 5 اجرا و دشمن را به وحشت انداخت.
نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه فرماندهان ایرانی 40 ساعت بحث و گفت‌وگو کردند، تصریح کرد: تمام مشاوران خارجی اعلام کردند که شلمچه 93 درصد غیر قابل نفوذ است در حالی که بچه‌های ایرانی از این سد در کربلای 5 عبور کردند.
وی با بیان اینکه روح ایثار و ازخودگذشتی حاکم بر ایران اسلامی برای کشورهای مسلمان و غیر مسلمان الگو شده، ادامه داد: کشورهای امریکای لاتین تقاضا دارند که رمز ایستادگی ایران را بدانند و همین رمز است که امریکا موفق نشد در منطقه کاری از پیش ببرد.
کوثری با تأکید بر اینکه امروز بسیج در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و در یمن تشکیل شده که نوید پیروزی است، خاطرنشان کرد: داعش به دنبال این بود که ظرف دو ماه سوریه را بگیرد چراکه مصر، تونس و لیبی را از دست داده بودند و خواستند در سوریه اخلال کند تا ارتباط ایران با حزب‌الله را قطع کنند.
 وی گفت: سیدحسن نصرالله در دیدار با کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد که پس از حدود 9 ماه که از حوادث سوریه می‌گذشت حزب‌الله به مقام معظم رهبری اعلام کرده که سوریه از دست رفتنی است اما رهبری گفتند که سوریه و بشار اسد خواهند ماند و همین گونه نیز شد.
نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه این پیش بینی نشانه ارتباط خالصانه با خداوند است، اظهار کرد: امام خمینی نیز  پیش از فروپاشی شوروی، این اتفاق را پیش‌بینی کردند.
وی با بیان اینکه شهدا نیز با خدا خالصانه معامله می‌کردند، افزود: ما به شهدا نیاز داریم و نباید با دنیاطلبی منحرف شویم.
کوثری با اشاره به حوادث انتخابات 88 و با تأکید بر اینکه موسوی به هیج وجه حاضر نشد واقعیت را بپذیرد، تصریح کرد: پنج روز بعد از 29 خرداد و سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران به دیداری موسوی رفتیم اما او لجاجت به خرج داد و اعلام کرد که شورای نگهبان و وزارت کشور را قبول ندارد.
وی با بیان اینکه گردهمایی ما برای این است که به شهدا بگوییم راه آنان را ادامه خواهیم داد، ادامه داد: اگر شهیدان نبودند و به برک خون آنان آزادی و امنیت امروز به دست نمی‌آمد، دشمنان بلایی بر سر ما می‌آوردند و وضعیت ما به مراتب از باقی کشورها بدتر بود.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: داعش  به دنبال ایجاد خلیفه‌گری و ایجاد اسلام امریکایی بود تا در آینده به ایران و حزب‌الله حمله کند.
وی در پایان تأکید کرد: امام خمینی (ره) نوید این را داده بودند که قرن بیست و یکم قرن اسلام بوده به طوری که ابرقدرت‌ها را به ذلت خواهد کشاند.
انتهای پیام/89033/

93/10/12 - 06:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن