تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819497629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار بناب: مدرسه‌ای با 200 دانش‌آموز محلی برای اقامه نماز ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بناب:
مدرسه‌ای با 200 دانش‌آموز محلی برای اقامه نماز ندارد
فرماندار بناب لازمه تاسیس نمازخانه مناسب در مدارس را تامین اعتبار مورد نیاز با تدابیر استانی دانست و گفت: در بناب مدرسه‌ای است که 200 دانش‌آموز نمازخوان و حتی امام جماعت دارد اما محلی برای اقامه نماز ندارند.

خبرگزاری فارس: مدرسه‌ای با 200 دانش‌آموز محلی برای اقامه نماز ندارد



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌ شرقی، ولی‌الله فرج‌اللهی در نشست ستاد اقامه نماز شهرستان بناب، از اقامه نماز جماعت در 35 مسجد، 30 اداره، 70 مدرسه، چهار دانشگاه و سه کارخانه بزرگ شهرستان خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون حداقل در 12 مسجد نیز نماز جماعت صبح اقامه می‌شود. وی وجود حوزه علمیه بزرگ و علما و طلاب فاضل در شهرستان بناب را بهترین نعمت و بزرگترین امتیاز برای رونق نمازهای جماعت و بهبود کیفیت شاخص های فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: از ابتدای امسال تاکنون به همت ستاد اقامه نماز شهرستان، 30 مورد کلاس آموزش خانواده ، 13 مورد نشست پاسخ به سوالات دانش‌آموزی و مسابقه احکام نماز برگزار شده و همچنین 50 نفر از مربیان و مدیران مهدهای کودک دوره آموزشی 12 ساعته گذرانده‌اند. فرماندار بناب لازمه تاسیس نمازخانه مناسب در مدارس را تامین اعتبار مورد نیاز با تدابیر استانی دانست و گفت: در بناب مدرسه‌ای وجود دارد که 200 دانش‌آموز نمازخوان و حتی امام جماعت دارد اما محلی برای اقامه نماز ندارند. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌ شرقی نیز با تاکید بر لزوم اقامه به موقع نماز جماعت در ادارات با شرکت مسئولان، گفت: جلسات و برنامه‌های دستگاه‌های دولتی نباید با وقت برگزاری نماز جماعت تداخل داشته باشد. وی با بیان اینکه موضوع اقامه نماز جماعت فقط مربوط به دولت و مسئولان نیست، اظهار کرد: وظیفه ستادهای اقامه نماز تدوین و اجرا کردن شیوه‌هایی است که اقشار مختلف مردم برای اقامه هرچه باشکوه‌تر نماز احساس مسوولیت و مشارکت کنند.
پاکزاد مسئولان شهرستان را موظف کرد با حضور منظم و مستمر در نمازهای جماعت مساجد شهری و روستایی از نزدیک با مسایل و مشکلات مردم آشنا شده و از خادمان نماز تقدیر کنند.
وی بر لزوم بهسازی و کیفیت‌بخشی به نمازخانه‌های بین راهی و رستوران‌ها تاکید کرد. انتهای پیام/60002/ط

93/10/11 - 16:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن