تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش سوزی در داروسازی سها/علت تاخیر در اطفای حریق


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جزئیات آتش سوزی داروخانه سها؛
آتش سوزی در داروسازی سها/علت تاخیر در اطفای حریق
مدیرروابط عمومی شرکت داروسازی سها هلال‌احمر، جزئیات آتش سوزی شب گذشته در بخشی از فضای تولیدی شرکت داروسازی سها در سایت چهارباغ کمالشهر را، تشریح کرد.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت سها  امین آبادی مدیر روایط عمومی شرکت داروسازی سها با اشاره به اینکه حادثه حریق کارخانه داروسازی سها در آخرین شیفت کاری روز گذشته (ساعت 18:55) رخ داد،  گفت: به محض وقوع حادثه مراتب به آتش‌نشانی اطلاع داده شد که متاسفانه به علت اینکه آتش‌نشانی کمالشهر و هشتگرد از تجهیزات کافی برخوردار نبودند، اطفای حریق با یک ساعت تاخیر انجام شد.

وی افزود: پس از گذشت یک ساعت از آتش‌سوزی در نهایت آتش‌نشانی کرج در محل حاضر شده و خوشبختانه از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

مدیر روایط عمومی شرکت داروسازی سها اظهار کرد: خوشبختانه حادثه آتش‌سوزی خسارات جانی به دنبال نداشته و همکاران هلال‌احمر استان و پرسنل کارخانه با همه تلاش افرادی که در محل حادثه گرفتار شده بودند را به سرعت نجات دادند.

وی با بیان اینکه در یک ساعت اول حادثه پرسنل سایت با استفاده از امکانات موجود برای کنترل آتش اقدام کردند، عنوان کرد: جا دارد از تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی کرج که با تجهیزات و امکانات کافی، توانستند از سرایت حریق به انبار و سایر قسمت های کارخانه جلوگیری کنند، تقدیر و تشکر کنم.

امین آبادی با اشاره به خسارت آتش سوزی، تاکید کرد: خوشبختانه با تغییر شرکت بیمه، و تحت پوشش قرار گرفتن شرکت بیمه آتش سوزی دانا، سقف بیمه افزایش یافته و در نتیجه همه خسارت های این حادثه توسط شرکت بیمه پوشش داده خواهد شد.

مدیر روایط عمومی شرکت داروسازی سها با اعلام اینکه علت آتش‌سوزی هنوز معلوم نیست، تصریح کرد: کارشناسان ارشد آتش‌نشانی از محل بازدید و کارشناسان بیمه نیز برای روز شنبه اعلام بازدید کرده‎اند و لذا میزان خسارات و علت حادثه بزودی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن