تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806351083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل جرايم توسط نگهبانان محله


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۲۷ق.ظ)
کنترل جرايم توسط نگهبانان محله جانشين رئيس پليس پيشگيري ناجا، گفت: با حضور نگهبانان محله در هر منطقه، جرائم كنترل مي شود بنابراين آنها در جلوگيري از جرم، ايجاد آرامش و امنيت نقش خود را به خوبي ايفا نمايند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار معصوم بيگي در گردهمايي روساي مؤسسات خدمات حفاظتي و مراقبتي، ضمن تبريک روز بصيرت و تجديد بيعت با ولايت، به نقش تأثير گذار مؤسسات خدمات حفاظتي- مراقبتي و آرامش و امنيت عمومي اشاره کرد و اظهارداشت: اين نقش بايد با حرکت به سوي حرفه اي گرايي، تقويت و ارتقاء ويژگي‌هايي مانند؛ صداقت، امانت داري، دلسوزي و تعهد به کار در نگهبانان محله پر رنگ‌تر شود.
وي با بيان اينکه مؤسسات خدمات حفاظتي و مراقبتي از ابزارهاي مؤثر پاسخگويي به نيازهاي فزاينده مردم در حوزه امنيت عمومي است، خاطرنشان کرد: در اين راستا مي‌توان مأموريت‌هاي قابل انتقال پليس را به مؤسسات واگذار تا پليس در لايه‌هاي پيچيده فعاليت کند و با کسب موفقيت بيشتر در اين حوزه، رضايتمندي مردم افزايش پيدا کند.
سردار معصوم بيگي، دو مؤلفه اساسي توانستن يعني داشتن مهارت و تخصص و نيز تمايل به معناي انگيزه، را براي انجام کار مهم دانست و افزود: چشم انداز ما 100 هزار نگهبان محله در گام اول است که با تعريف ساز و کار و دنبال کردن آن حتماً محقق خواهد شد.
اين مقام ارشد انتظامي از نگهبانان محله به عنوان پشتيبان امنيت عمومي و نيز اولين لايه پيشگيري از جرم نام برد و گفت: با حضور نگهبانان محله، در هر منطقه، جرائم کنترل و نزديک به صفر مي‌شود بنابراين آن‌ها در در جلوگيري از جرم، ايجاد آرامش و امنيت نقش خود را به خوبي ايفا نمايند.
وي بر شناساندن مؤسسات خدمات حفاظتي و مراقبتي به جامعه تاکيد کرد و افزود: در اين راستا بايد از توانمندي و ظرفيت‌هاي موجود نظير مجله نگهبان، امين جامعه، سايت پليس و نيز ساخت فيلم‌هاي تأثير گذار، سريال درباره فعاليت اين مؤسسات و شناساندن نگهبانان محلات موفق بهره ببريم.
سردار معصوم بيگي اضافه کرد: ايجاد سايت اختصاصي در فضاي مجازي، پکيج تبليغاتي، نشريات تخصصي و انتشار آن در مؤسسات و سازمان‌ها، بيلبرد هاي شهري، تبليغات محيطي، ايجاد نمايشگاه‌ها نيز در بحث تبليغات و معرفي مؤسسات مزبور بسيار تاثيرگذار است.
جانشين رئيس پليس پيشگيري ناجا خاطرنشان کرد: ضروري‌ترين نياز جامعه، امنيت مردم است و با توجه به پيچيده شدن جرائم و بالا رفتن انتظارات مردم، نيروي انتظامي بايد با ايجاد ظرفيت‌ها و استفاده حداکثري از آن‌ها به اين مهم پاسخ مناسب دهد که يکي از ظرفيت‌هاي مناسب نگهبانان محله هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن