تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819087153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس: فتنه 88 خطرناک‎تر از کودتاهای مخملین بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:
فتنه 88 خطرناک‎تر از کودتاهای مخملین بود
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: فتنه 88 خطرناک‎تر از کودتاهای مخملین بود.

خبرگزاری فارس: فتنه 88 خطرناک‎تر از کودتاهای مخملین بود



به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سلیمان عباسی امشب در جمع دانشجویان بسیجی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به سیر تکاملی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا محمل توطئه‎ها و دسیسه‎های خطرناک دشمنان و بدخواهان ندام اسلامی بوده‎ است و هیچ روزی در تاریخ این انقلاب نیست که دشمن زبون و مستکبر ما، در فکر ضربه زدن به انقلاب و مردم و اعتقادات آنها نبوده باشد از این رو باید دانست که دشمن همواره در کمین ماست و در صورت کوچک‎ترین انحرافی از مسیر حق فرصت را برای ضربه زدن به نظام اسلامی غنیمت می‎شمرد.
وی با اشاره به جسارت و توطئه دشمنان تنها سه روز پس از پیروزی انقلاب در خیابان ایران و جسارت به امام افزود: دشمنان انقلاب لحظه‎ای از پا نمی‎نشیند تا بالاخره در لحظه‎های حساس و تاریخی انقلاب با استفاده از لغزش خواص آسیبی را به این مملکت مقدس وارد کنند که البته تا به امروز و به لطف خدا و درایت امام و رهبر فرزانه انقلاب تمام توطئه‎های دشمنان برملا و به شکست انجامیده است.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان سه مرحله مهم در تاریخ انقلاب که فتنه‎های دشمنان با هوشیاری مردم و اتحاد و یکپارچگی آنها حول ولایت خنثی شد، خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی و فتنه‎انگیزی‎های مختلف در طی آن آغاز جمله تحرکات منافقین، ترور بزرگان نظام و ماجرای بنی‎صدر خائن نخستین مرحله‎ای بود که انقلاب اسلامی با سربلندی از آن عبور کرد.
عباسی دومین مرحله عبور از فتنه را در سال 1378 و ماجرای کوی دانشگاه عنوان کرد و گفت: فتنه کوی دانشگاه در سال 1378 نیز یک توطئه پیچیده و بزرگ بود که البته این فتنه نیز با ورود به موقع برخی خواص و مردم و بسیجیان خنثی و انقلاب از گزند آن مصون ماند. فتنه سال 88 دارای یک طراحی پیچیده سرشار از شبهه و غبار بود وی سومین مرحله گذر از دسیسه‎های دشمن را فتنه از قبل برنامه‎ریزی شده دشمنان خارجی و فریب‌خوردگان داخلی دانست و افزود: فتنه سال 88 دارای یک طراحی پیچیده سرشار از شبهه و غبار بود که در 6 فاز عملیاتی، طراحی و برنامه‌ریزی شده بود که به فضل الهی و دستان توانمند و انقلابی ملت شریف ایران به شکست دشمن و کوبیده شدن مشت محکم مردم عزیزمان بر دهان مستکبران منتهی شد.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در بیان گام اول طراحی دشمن در فتنه 88 خاطرنشان کرد: این گام قبل از آغاز انتخابات و با دو هدف عمده طراحی شد تا ضمن ایجاد زمینه‎های ذهنی برای اعتراض به نتایج انتخابات در اذهان عمومی از قبل از انتخابات عملا فضا را برای حضور کمرنگ مردم و استقبال کمتر از انتخابات فراهم آورند که رهبر فرزانه انقلاب با هوشیاری با شناسایی تاکتیک و تکنیک دشمن در این مرحله در فروردین سال 88 و در مشهد مقدس با هشدار به مردم مبنی بر مراقب از فضای عمومی جامعه و شناسایی دست بدخواهان در القای فضای بی‎اعتمادی به انتخابات نقشه دشمن را برملا کرد.
عباسی آغاز فاز دوم عملیاتی فتنه را با کلید خوردن انتخابات و روز رای‎گیری عنوان کرد و گفت: بعد از حضور میلیونی و ولایتمدارانه مردم در روز رای‎گیری یکی از سران فتنه با پیروز خواندن خود قبل از شروع شمارش آرا، عملا فاز دوم فتنه را شروع کرد و با اعلام نتایج تدریجی آرا تهمت بزرگ تقلب را به پاک‎ترین حکومت جهان زد.
وی با اشاره به سومین مرحله فتنه در روز قدس و اقدامات آن روز افزود: در این روز فتنه‎گران ضمن روزه‎خواری علنی و بی‎احترامی به ماه مبارک رمضان با سر دادن شعار «نه غزه نه لبنان» و حمله به پایگاه‎های بسیج فاز سوم که حمله به اعتقادات بود را کلید زدند و خود را رو در روی مردم قرار دادند.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در تشریح گام چهارم فتنه در سال 88 خاطرنشان کرد: حمله به اموال عمومی، کتک زدن مردم و شعار «مرگ بر روسیه» اقدامات اصلی فتنه‎گران در گام چهارم بود که به نوعی در تداوم حرکت گام قبلی بود. پاره کردن عکس امام راحل نشان داد فتنه هیچ ارتباطی با انتخابات ندارد
عباسی 16 آذر را محمل گام پنجم فتنه دانست و گفت: پاره کردن عکس امام راحل و سوزاندن آن و آتش زدن مساجد دیگر به وضوح نشان داد فتنه هیچ ارتباطی با انتخابات ندارد و عملا برای ضربه به هویت دینی ملت طراحی شده و دومین مرحله ریزش عمده معترضان بعد از مرحله اول که پس از سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب شکل گرفت در این نقطه بود زیرا مردم فهمیدند دیگر مباحث مرتبط با رای‎گیری نیست و جنگی عقیدتی به راه افتاده فلذا بسیاری از معترضان خود را به صفوف مردم رسانیدند.
وی آخرین مرحله و حلقه فتنه 88 را شش دی و روز عاشورای سال 88 عنوان کرد و گفت: اهانت به سید الشهدا(ع)و تمسخر عزاداری جسارت به علم‎ها و خیمه‎های عزاداری و سوزاندن آنها و عاشورا را حاصل تندروی پیامبر (ص) خطاب کردن و مقایسه سوگ سرور شهیدان با سوگ سیاوش آخرین تیر فتنه‎گران بود که قلب همه انسان‎های آزاده جهان را به سختی فشرد و البته موجب شد مردم عزیز کشورمان یک‎صدا و یکدل در 9 دی بساط این فتنه‎گران را برچینند.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر طراحی از قبل فتنه و برنامه‎ریزی خطرناک شش مرحله‎ای افزود: با تعمق دقیق در شش مرحله فتنه‎ای که بیان شد در می‎یابیم که فتنه 88 به مراتب خطرناک تر از کودتاهای مخملین بود. انتهای پیام/2307/ذ40

93/10/10 - 21:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن