تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819551626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاي دو برابري زيرساخت هاي فرهنگي منطقه 6 در طول يکسال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۵۵ب.ظ)
ارتقاي دو برابري زيرساخت هاي فرهنگي منطقه 6 در طول يکسال با تکميل پروژه هاي در دست اجرا سرانه فرهنگي منطقه عليرغم برخي کاستي ها و کمبود اعتبار از 29 سانتي متر به 60 سانتي متر در طول يکسال خواهد رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، عظيم بابائي در دهمين نشست دبيران شوراياري محلات منطقه 6 در سال جاري با تبريک فرارسيدن ايام ربيع‌الاول به سالگرد يوم‌الله 9 دي اشاره کرد و گفت: مردم ايران در طول تاريخ انقلاب ثابت کرده‌اند که بن‌بست شکن هستند.
وي با تشکر از تلاش 6 ساله شوراياران بيان داشت: تفاوت اين جلسه با ساير جلسات هم‌نشيني بين معاونين، مديران و شوراياران اين است که اين جلسه آخرين جلسه شوراياري در دوره فعلي است و اين هفته نمايندگان ناظر مجلس شوراي اسلامي با حضور در سالن اجتماعات سوله مديريت بحران پارک لاله با حضور شوراياران محلات و معتمدان محلي به بيان جزئيات برگزاري انتخابات شوراياري محلات شهر تهران خواهند پرداخت.
بابائي ادامه داد: عليرغم مخالفت‌هاي اوليه، موضوع شوراياري‌هاي محلات به همت و تلاش شوراياران در تهران نهادينه شد، دخالت مردم در امور شهري کار نوپايي است و اين کاري که جهت مشارکت اجتماعي مردم در سال‌هاي گذشته انجام شد بي‌سابقه بوده است.
ابائي در ادامه بيان داشت: امسال با تکميل پروژه‌هاي در دست اجرا سرانه فرهنگي منطقه عليرغم برخي کاستي‌ها و کمبود اعتبار از 29 سانتي‌متر به 60 سانتي‌متر در طول يک سال خواهد رسيد.
وي بيان داشت: اگر در برخي موارد نتوانسته‌ايم به وعده‌هايمان عمل کنيم و مشکلاتي وجود داشته است ضروري است با تلاش مضاعف مديريت شهري منطقه حل شود.
وي بابيان ارتقاي تعلق سازماني کارکنان جهت خدمات‌رساني به شهروندان منطقه 6 گفت: در حوزه خدمات شهري، عمراني، اجتماعي و فرهنگي و بخصوص حمل‌ونقل و ترافيک جهش بي‌سابقه‌اي در منطقه داشته‌ايم و اين امر رضايت مديران ارشد شهري را در پي داشته است و به جهت اين قابليت‌ها در کارکنان، منطقه 6 به‌عنوان آزمونه در دو کمپين آسمان آبي و خط سفيد انتخاب‌شده است.
وي ابراز اميدواري کرد: اگر اين دو طرح در منطقه به‌خوبي انجام شود تبعات اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي بالايي خواهد داشت و تهران و به‌تبع آن کشور را متحول خواهد کرد.
وي افزود: به دليل الگو بودن تهران هر اتفاق خوب يا بدي که در تهران صورت پذيرد در کل کشور نهادينه مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن