تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819580037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهتمام جدي نسبت به تقويت زيرساخت‌هاي فرهنگي پرديسان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ دي ۱۳۹۳ (۲۰:۳۹ب.ظ)
فرماندارقم: اهتمام جدي نسبت به تقويت زيرساخت‌هاي فرهنگي پرديسان فرماندار قم بر تقويت هرچه بيشتر مشکلات فرهنگي پرديسان تاکيد کرد و گفت: بايد مسائل فرهنگي و اجتماعي در منطقه پرديسان مورد توجه قرار گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، فرماندار قم در جلسه توديع و معارفه امام جمعه جديد پرديسان با اشاره به آمادگي فرمانداري قم براي همکاري با امام جمعه پرديسان اظهار کرد: براي حل مشکلات منطقه پرديسان نيازمند برنامه ريزي هستيم و در اين زمينه از هيچ تلاشي کوتاهي نخواهيم کرد.
وي با اشاره به اينکه براي منطقه پرديسان افق جمعيتي 300 هزار نفري در نظر گرفته شده است افزود در منطقه پرديسان مشکلات مختلفي وجود دارد و براي حل اين مشکلات بايد همه وحدت نظر داشته باشند.
رضا سيارتصريح کرد: اگر همکاري همه جانبه در حل مشکلات پرديسان را شاهد باشيم مشکلات فرهنگي، اجتماعي و... برطرف خواهد شد.
وي با اشاره به اينکه اقدامات عمراني مختلفي در منطقه پرديسان در دست اجرا قرار دارد خاطرنشان کرد: يکي از پيشنهادات مطرح شده براي تقويت اين منطقه تشکيل شوراي تامين به صورت جداگانه براي پرديسان بوده است تا گام‌هاي اساسي در حل مشکلات اين منطقه برداشته شود و در اين خصوص مسئولان امر نيز آمادگي خود را اعلام کرده‌اند.
سيار با اشاره به بررسي طرح احداث بيمارستان 800 تختخوابي در مجاورت پرديسان اظهار کرد: در جلسه‌اي با حضور دکتر لاريجاني رئيس مجلس و نماينده مردم قم در خانه ملت و همچنين وزير بهداشت طرح احداث اين بيمارستان به تصويب رسيد و مقدمات کار احداث اين بيمارستان آغاز شده است.
وي بيان کرد: احداث چنين بيمارستاني با اين ظرفيت پاسخگوي همه نيازهاي بهداشتي و درماني منطقه پرديسان خواهد بود.
فرماندار قم همچنين مسئله راه‌هاي دسترسي به پرديسان را مورد توجه قرار دارد و افزود: پرديسان به دو مسير دسترسي ديگر نياز دارد و البته اعتبارات لازم براي احداث دو مسير بلوار زائر و پل ورود پرديسان نيز به تصويب رسيده است.
سيار گفت: براي اينکه مشکلات پرديسان برطرف شود بايد پيگيري جدي داشته باشيم و امام جمعه پرديسان پيگير امور خواهد بود و ما نيز همکاري لازم را خواهيم داشت و اميدواريم که بتوانيم گامي در سير حل مشکلات اين منطقه برداريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن