تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819247809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با فارس: میراث فرهنگی باید در مورد پذیرفتن شیردال تقلبی و سکوت یکساله خود توضیح دهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با فارس:
میراث فرهنگی باید در مورد پذیرفتن شیردال تقلبی و سکوت یکساله خود توضیح دهد
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان سازمان میراث فرهنگی باید در مورد کوتاهی خود در پذیرفتن شیردال تقلبی توضیح دهند و اینکه چرا یک سال گذشته در سکوت، سپری شده است؟

خبرگزاری فارس: میراث فرهنگی باید در مورد پذیرفتن شیردال تقلبی و سکوت یکساله خود توضیح دهد



جمشید جعفر پور در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس با انتقاد از پذیرفتن شیردال تقلبی توسط مسئولان سازمان میراث فرهنگی گفت: اگر آمریکا از این کارهای متقلبانه انجام دهد قطعا اولین و یا آخرین بار نخواهد بود کشوری که بارها در سطح روابط دو جانبه پیمان شکنی کرده است و به تعهدات خود پایبند نبوده است بنابراین از انجام چنین اقدام متقلبانه‌ای تعجب نمی‌کنیم.
وی ادامه داد: لذا این کار هم برگ دیگری بر برگ‌های جرایم آمریکا اضافه کرد و نشان داد که این دولت کاملا غیر قابل اعتماد نیست و در تمام مراودات با این دولت باید نهایت احتیاط و دقت را به عمل بیاوریم و به هیچ وجه فریفته اقدامات آمریکا نشویم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد پذیرفتن شیردال تقلبی نیز متأسفانه مسئولان سازمان میراث فرهنگی کوتاهی کردند و باید ابتدا از اصالت آن شیء اطمینان حاصل می‌کردند چراکه ما کارشناسان زیادی داریم که می‌توانند در بدو ورد از اصالت اشیای تاریخی اطمینان حاصل کنند.
وی تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی باید حتما زمان حمل این به اصطلاح شیء تاریخی آن را در فرودگاه آمریکا مورد بررسی قرار می‌دادند و اگر آنجا این کار انجام نشد باید در فرودگاه کشور خودمان بررسی‌های لازم را انجام می‌دادند بنابراین این کوتاهی توجیه پذیر نیست.
جعفرپور ادامه داد: اما متأسفانه با نگاه مثبتی که به این عمل دولت آمریکا داشتند این کار را انجام ندادند و هم اکنون این شیء تاریخی باید به عنوان یک درس عبرت در موزه نگهداری شود و نماد بد قولی و بد عهدی آمریکا شود.
وی افزود: ما نمایندگان مجلس این سؤال را از مسئولان سازمان میراث فرهنگی داریم که چرا بدون تحقیق و اصالت‌یابی این کار را انجام دادند؟ هرچند این توضیح را باید سال گذشته تا کنون انجام می‌دادند و هم اکنون نیز این سؤال وجود دارد چرا شیردال تقلبی در سکوت نگهداری شد و هیچ اعتراضی به دولت آمریکا صورت نگرفت؟
انتهای پیام/

93/10/10 - 11:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن