تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819136935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بي تفاوتي نسبت به آلودگي هوا وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۳۰ب.ظ)
بي تفاوتي نسبت به آلودگي هوا وجود ندارد کارگروه هماهنگي مواقع اضطرار تهران در محل استانداري تهران برگزار گرديد و در چند روز گذشته يکي از کانون هاي توجه همگان به اين موضوع بود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي محيط زيست استان تهران، محمد هادي حيدرزاده مديرکل حفاظت محيط زيست استان تهران در اين خصوص اظهار داشت: باتوجه به پيش بيني شرايط پايداري جوي و احتمال افزايش غلظت آلاينده ها و انباشت آلودگي هوا، تصميم گرفته شدکه جلسه کميته هماهنگي مواقع اضطرار برگزار گردد.
وي با بيان اينکه اين جلسه بيشتر در جهت اتخاذ تصميمات لازم و موقت در راستاي جلوگيري از افزايش بيشتر غلظت آلاينده ها در روز هاي سه شنبه و مخصوصا چهار شنبه تشکيل گرديد، گفت: زمان تشکيل جلسه کميته مواقع اضطرار تابع زمان و مکان خاصي نبوده و مطابق قانون و دستورالعمل هاي موجود در شرايط اضطرار و يا به تشخيص دبيرخانه و بر اساس گزارشات هواشناسي در شرايط ويژه آلودگي هوا برگزار مي شود.
مديرکل حفاظت محيط زيست استان تهران با اشاره به گزارش يکي از رسانه هاي ارتباط جمعي مبني بر عدم حضور نمايندگان مديريت شهري در اين جلسه تصريح کرد: واقعا از خواندن اين مطلب بسيار متاسف و متعجب شده ام چراکه نماينده ي شهرداري تهران در اين جلسه دعوت بوده اند و برابر مستندات موجود، نماينده شرکت کنترل کيفيت هواي تهران هم به ارائه گزارش در خصوص وضعيت کيفي هوا پرداخت.
وي افزود: قطعا حضور فعالانه و پررنگ نمايندگان مديريت شهري در جلسات کميته هماهنگي مواقع اضطرار و کارگروه کاهش آلودگي هواي استان بسيار مهم و ضروريست و قطعا از نظرات و پيشنهادات آنها در خصوص کاهش آلودگي هوا استفاده مي گردد.
دبير کارگروه هماهنگي مواقع اضطرار با تصريح اين موضوع که حضور نمايندگان شوراي اسلامي شهر تهران هم در اين جلسات ميتواند راهگشا باشد ادامه داد: البته مطابق قانون اعضاي شوراي شهر تهران در جلسات کميته هماهنگي مواقع اضطرار عضويت نداشته وليکن باتوجه به اهميت موضوع آلودگي هواي استان تهران قطعا از اين عزيزان هم در جلسات بعدي دعوت خواهد شد.
حيدر زاده همچنين گفت: البته در مورد موضوع آلودگي هواي تهران هدف اصلي ما اجراي دقيق و گام به گام برنامه ي جامع کاهش آلودگي هوا مي باشد و در اين خصوص اداره کل حفاظت محيط زيست استان تهران پيگير اجراي قانون و مطالبات مردم و شهروندان است.
وي اظهار داشت: جلسات کارگروه کاهش آلودگي هوا نيز در سطح ملي به صورت مستمر برگزار مي گردد و ميزان پيشرفت برنامه و اجراي آن توسط دستگاه هاي مختلف بررسي مي شود.
مديرکل حفاظت محيط زيست استان تهران با بيان اينکه کارگروه کاهش آلودگي هواي استان تهران نيز به صورت مجزا و به طور ماهانه تشکيل جلسه خواهد داد، افزود: علاوه بر بررسي ميزان تحقق برنامه کاهش آلودگي هوا از دستگاههاي اجرايي استان، در ماه هاي باقي مانده و در صورت بروز هرگونه شرايط پايدار هوا و افزايش غلظت آلاينده ها قطعا جلسات کميته هماهنگي مواقع اضطرار تشکيل و اجراي مصوبات آن به جد پيگيري خواهد شد.
گفتني است در راستاي اجراي مصوبات کميته هماهنگي مواقع اضطرار تهران، ابلاغ قانوني به کليه معادن شن و ماسه و توليد آسفالت استان در جهت جلوگيري از هرگونه فعاليت در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه به انجام رسيد و بازديد از اين معادن به طور نا محسوس صورت مي گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن