تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819467675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت بهداشت: آلودگی هوا افزایش یافت، مدارس را تعطیل می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: وزارت بهداشت: آلودگی هوا افزایش یافت، مدارس را تعطیل می کنیم


تا ظهر امروز سه شنبه، شاخص آلودگی هوای تهران ۶۶ واحد افزایش یافته و طبق پیش بینی ها، فردا و پس فردا بیشتر از این هم خواهد شد. فعلا فروش طرح ترافیک متوقف شده و زنگ ورزش مدارس، تعطیل شده، اما اگر آلودگی بیشتر شود، مدارس تهران تعطیل خواهد شد. رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، با اعلام ناسالم بودن هوای تهران، تصریح کرد در صورت بیشتر شدن آلودگی مدارس تعطیل خواهد شد، اما فعلا، بیماران، کودکان و سالمندان از خانه خارج نشوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  دکتر خسرو صادق نیت، پس از جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: براساس بحث و بررسی انجام شده در جلسه امروز کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران و نظر به نتایج بررسی میزان آلودگی هوای تهران طی روزهای اخیر و پیشنهادهای صورت گرفته برای روزهای آتی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلیه مصوبات این کمیته را مورد تأیید قرار می دهد.

وی یادآور شد: تعطیلی مدارس به عنوان یکی از راهکارهای لازم در صورت تشدید آلودگی هوا مدنظر قرار خواهد بود.   باوجود افزایش آلودگی هوا، هنوز مدارس تعطیل نشده، اما کمیته اضطرار زنگ ورزش مدارس را تعطیل کرده است. همچنین فعالیت کارخانه سیمان تهران هم موقتا متوقف شده و امروز و فردا هم طرح ترافیک فروخته نمی شود.

بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در شهر تهران، ساعت 8 امروز سه شنبه، شاخص کیفیت هوا 175 و آلاینده اصلی ذرات معلق(PM2.5)  بود، اما 4 ساعت بعد و با افزایش تردد خودروها، این آلودگی به سرعت بیشتر شد.

بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در شهر تهران، در ساعت 11 امروز سه شنبه 9 دی ماه، شاخص کیفیت هوا به 178 و آلاینده اصلی ذرات معلق(PM2.5) افزایش یافت.

دکتر صادق نیت اعلام کرد: در این شرایط کیفیت هوا ناسالم می باشد و افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل اجتناب ورزند و سایر شهروندان نیز، باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.


سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن