تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهيه فهرست زمينه‌هاي تفاهم مشترک با فدراسيون بين‌المللي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۵۷ق.ظ)
معاون بين‌الملل و امور بشردوستانه جمعيت هلال‌احمر مطرح کرد: تهيه فهرست زمينه‌هاي تفاهم مشترک با فدراسيون بين‌المللي شهاب‌الدين محمدي عراقي، معاون بين‌الملل و امور بشردوستانه جمعيت هلال‌احمر، در جلسه برنامه ريزي همايش جهاني کاهش خطرپذيري سوانح و بلايا در مناطق شهري با تشکر از دبيرکل و سايرحوزه‌هاي جمعيت براي تلاش‌هايي که در مدت حضور دبيرکل فدراسيون در ايران داشته‌اند، گفت: پيام خوبي از توانمندي‌هاي ايران از طريق حضور دبيرکل فدراسيون بين‌المللي منتقل شد تا جايي که دبيرکل فدراسيون از توانمندي‌هاي هلال‌احمر ايران شگفت‌زده بود.
به گزارش خبرگزاري موج، شهاب‌الدين محمدي عراقي، معاون بين‌الملل و امور بشردوستانه جمعيت هلال‌احمر در جلسه برنامه ريزي همايش جهاني کاهش خطرپذيري سوانح و بلايا در مناطق شهري، با تشکر از دبيرکل و سايرحوزه‌هاي جمعيت براي تلاش‌هايي که در مدت حضور دبيرکل فدراسيون در ايران داشته‌اند، گفت: پيام خوبي از توانمندي‌هاي ايران از طريق حضور دبيرکل فدراسيون بين‌المللي منتقل شد تا جايي که دبيرکل فدراسيون از توانمندي‌هاي هلال‌احمر ايران شگفت‌زده بود.
وي افزود: در جلسه نهايي با والتر کوت، معاون عمليات فدراسيون بين‌المللي جمعيت‌هاي صليب‌سرخ و هلال‌احمر مقرر شد تا فهرستي از زمينه‌هاي تفاهم مشترک با فدراسيون بين‌المللي تهيه شود تا اين موارد در چارچوب همکاري‌ها با فدراسيون به ويژه در بخش‌هاي آموزشي پشتيباني، لجستيک و اقلام نساجي نهايي شود.
محمدي عراقي گفت: چارچوب نهايي همکاري‌ها بايد تا دو هفته آينده مشخص شود و باراهبري رئيس و دبيرکل جمعيت هلال‌احمر، سهم هر حوزه براي ايفاي نقش در هريک از بخش‌ها مشخص و با همکاري فدراسيون بين‌المللي اجرايي شود.
محقق، نماينده هلال‌احمر ايران در فدراسيون بين‌المللي جمعيت‌هاي صليب‌سرخ و هلال‌احمر هم با اشاره به اين که از نظر دبيرکل فدراسيون بين‌المللي، جمعيت هلال احمر ايران در شرايط بحراني که ساير کشورها براي حفظ داوطلبان خود در چالش هستند، داراي داوطلباني علاقه‌مند، کوشا و آماده است، اظهار کرد: به گفته الحاج سي، هلال‎‌احمر ايران علاوه بر داشتن جايگاه بالا در سطح جامعه، از مقبوليت قابل توجهي در سطوح مديريتي کشور برخوردار است و اين واژگان بارها از زبان ايشان اعلام شد.
وي با اشاره به امضاي يادداشت تفاهم سه‌جانبه ميان فدراسيون بين‌المللي، هلال‌احمر و سازمان حفاظت محيط‌زيست ايران، بحران محيط زيست را يکي از 2 چالش کنوني در سطح جهان برشمرد و اظهار کرد: اين براي نخستين بار است که جمعيت هلال احمر ايران وارد مشارکت جدي در برنامه جهاني حفظ محيط‌ زيست شده و لذا مقرر شده است به منظور حفظ محيط‌ زيست، اين تفاه نامه که از ارديبهشت امسال مقدمات مطالعاتي، تحقيق و تدوين آن در حال انجام بود، امضا و اجرا شود.
وي با اشاره به اين که اين تفاهم‌نامه نياز به ابزارهاي اجرايي دارد، گفت: لذا با توجه به يکي از بندهاي اين تفاهم‌نامه بايد کارگروه مشخصي ميان فدراسيون بين‌المللي، هلال‌احمر و سازمان حفاظت محيط‌ زيست ايران تشکيل و هرچه سريعتر زمينه اجراي آن فراهم شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن