تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819877258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابولا در انگلیس / نشست اضطراری دولت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ابولا در انگلیس / نشست اضطراری دولت


با مشاهده نخستین مورد بیماری مهلک ابولا در خاک انگلیس ، دولت این کشور نشست اضطراری به ریاست دیوید کامرون برگزار کرد . مقامات انگلیس اعلام کردند یک خانم امدادگر انگلیسی که بتازگی از کشور سیرالئون بازگشته به بیماری مهلک ابولا مبتلا شده است . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، یک سخنگوی نخست وزیری انگلیس گفت : که در این نشست اضطراری شماری از مقامات ارشد این کشور نیز حضور داشته اند .
مقامات انگلیس عصر روز دوشنبه اعلام کردند که یک خانم امدادگر انگلیسی که بتازگی از کشور سیرالئون بازگشته به بیماری مهلک ابولا مبتلا شده است  .
مشاهده نخستین مورد بیماری مهلک ابولا در خاک انگلیس

این نخستین بار است که یک شهروند انگلیسی در داخل خاک انگلیس دچار بیماری ابولا می شود .
مقامات محلی اسکاتلند عنوان کردند این امدادگر انگلیسی که ساکن شهرگلاسکو می باشد یکشنبه شب گذشته از سیرالئون با پرواز شرکت هوایی بریتیش نخست وارد فرودگاه هیترو لندن و پس از آن وارد فرودگاه گلاسکو شده بود .
امدادگر بیمار انگلیسی اکنون به بخش قرنطینه بیمارستان "رویال فری " لندن منتقل شده است .
مشاهده نخستین مورد بیماری مهلک ابولا در خاک انگلیس

درهمین حال وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد که درحال تماس با مسافران و خدمه پروازی است که به نحوی در تماس با این امدادگر بیمار انگلیسی بوده اند .
وزارت بهداشت انگلیس با اشاره به احتمال ضعیف انتقال این بیماری از امدادگر انگلیسی به افراد دیگر- گفته  به رغم این مساله در حال تماس و پیگیری وضعیت  132مسافر و خدمه پروازهای یاد شده است  .
ورود این خانم امدادگر مبتلا به ابولا به خاک انگلیس در حالی صورت می گیرد که پیش از این مقامات بهداشتی و سیاسی این کشور از کارایی دستگاه های اسکنر پیشرفته برای شناسایی افراد مبتلا به بیماری مهلک ابولا در فرودگاه های بزرک این کشور سخن گفته بودند .
 مشاهده نخستین مورد بیماری مهلک ابولا در خاک انگلیس ،

به نوشته روزنامه دیلی تلگراف ، ورود این خانم امدادگر نشانگر ضریب خطای دستگاه های اسکنری است که در فرودگاه های بزرک انگلیس از جمله هیترو  لندن کار گذشته شده است  .
پیشتر برخی از متخصصان هشدار داده بودند با توجه به اینکه دوره کمون بیماری ابولا معمولا بین 10 تا 20 روز است استفاده از این دستگاه های اسکنر که به طور نمونه قادرند درجه گرمای بدن افراد را مشخص کنند نمی تواند سبب شناسایی دقیق مبتلایان به این بیماری شود .
مقام بهداشتی انگلیس اعلام کرده اند تمام مسافرانی که از سه کشورآفریقایی  لیبریا ، سیرالئون و گینه وارد این کشور می شوند در زمان ورودشان ، علاوه بر چک با دستگاه اسکنر ،  درباره مسافرت های قبلی شان و نیز احتمال تماس آنان با بیماران مورد پرسش قرار خواهند گرفت .
سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه شمار مبتلایان به ابولا در غرب آفریقا را 20 هزار و 81 نفر و شمار قربانیان این بیماری را بیش از 7 هزار و 842 نفر اعلام کرد .
بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی ، تاکنون 666 نفر از دست اندرکاران بخش بهداشت به این ویروس مبتلا شده اند که 366 نفرشان جان باخته اند .
یک امدادگر انگلیسی به نام ویلیام پولی نیز در شهریور ماه گذشته پس از ابتلا به بیماری ابولا در کشور سیرالئون به انگلیس منتقل و تحت مداوا قرار گرفت  .
وی که نخستین تبعه انگلیس بود که به ویروس ابولا مبتلا می شد از 24 ماه آگوست در بخش ویژه بیمارستان سلطنتی لندن تحت مداوا قرار داشت  .
 


چهار شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن