تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819700537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف: اختلافات گسترده هستند/ برای هر نتیجه‌ای آماده‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


رسانه‌های انگلیسی‌زبان؛
ظریف: اختلافات گسترده هستند/ برای هر نتیجه‌ای آماده‌ایم
«ما محکم ایستاده ایم و خواستار لغو همه تحریم ها به صورت یکجا هستیم. اگر پیشنهاد منطقی در مذاکرات مطرح شود ما آن را خواهیم پذیرفت، در غیر این صورت برای هر نتیجه‌ای آماده‌ایم ...».



  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، برخی رسانه‌ها و مطبوعات انگلیسی‌ زبان، امروز (چهارشنبه، 10 دی 93) عناوین زیر را پوشش خبری داده اند:     خبرگزاری رویترز انگلیس (Reuters): ایرا ن می گوید قرار است مذاکرات هسته ای، 15 ژانویه برگزار شود و وعده داده که محکم بر مواضع خود بایستد.   وزیر خارجه ایران گفت: قرار است ایران و 1+5، مذاکرات در سطح پایین خود [در سطح معاونان] در مورد برنامه هسته ای تهران را 15 ژانویه در ژنو از سر بگیرند اما هنوز اختلاف گسترده ای بین مواضع آن ها باقی مانده است. محمد جواد ظریف، هدایتگر مذاکرات هسته ای ایران و شش قدرت جهانی در جلسه ای پشت درهای بسته با اعضای کمیته امنیت ملی مجلس ایران اظهار داشت: ما محکم ایستاده ایم و خواستار لغو همه تحریم ها به صورت یکجا هستیم. اگر پیشنهاد منطقی در مذاکرات مطرح شود ما آن را خواهیم پذیرفت، در غیر این صورت برای هر نتیجه‌ای آماده‌ایم.    

      روزنامه امریکایی لس آنجلس تایمز (LATimes): روسیه تهدید کرد که همکاری با امریکا درمورد ایران و سوریه را متوقف می کند.   روسیه روز سه شنبه هشدار داد که ممکن است در واکنش به ادامه جریان تحریم های امریکا علیه مسکو، همکاری خود با ایالات متحده در مورد ایران و سوریه را قطع کند. وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرده که برخی مقامات این کشور به بهانه نقض حقوق بشر مورد تنبیه و تحریم های جدیدی قرار گرفته اند.    

      پایگاه اطلاع رسانی شبکه یورونیوز (Euronews): عملیات گسترده برای کشف اجساد پس از سقوط هواپیمای ایرآسیا.   مسئول تیم جستجو تایید کرد که اجساد تنها سه تن از سرنشینان هواپیمای ایرآسیای مالزی را از آب گرفته اند. این در حالی است که بعد از ظهر روز سه شنبه گزارش شده بود که دست کم ۴۰ جسد پیدا شده است. این هواپیمای مسافربری با ١٦٢ سرنشین روز یکشنبه در نیمه راه پرواز دو ساعته از سورابایا در اندونزی به سنگاپور، از صفحه رادار ناپدید شد. جستجوگران موفق شدند علاوه بر این سه جسد، قطعاتی از هواپیمای ۸۵۰۱ خطوط هوایی ایرآسیا را در ۱۶۰ کیلومتری جنوب غربی جزیره برنئو در دریای جاوه بیابند و به ساحل منتقل کنند.    

    در حال تکمیل ...   111  



۱۰/۱۰/۱۳۹۳ - ۰۷:۱۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن