تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820747539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتنه خط قرمز نظام است و ما بنای سازش با فتنه گران را نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در مراسم گرامیداشت 9دی در ساوجبلاغ: فتنه خط قرمز نظام است و ما بنای سازش با فتنه گران را نداریم خبرگزاری پانا :رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور طی سخنانی گفت ، کار آمدی نظام جمهوری اسلامی ایران در حماسه 9 دی به همه دنیا ارسال شده است و حماسه 9 دی جمهوری اسلامی ایران برای سال ها بیمه کرد .
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۰ دي ساعت 08:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، همایش بزرگداشت 9 دی با حضور رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور ؛فرماندارساوجبلاغ ، مدیر کل امنیتی و انتخابات استانداری ، ائمه جمعه شهرستانهای استان البرز ،  مدیران ، فرهنگیان طلاب و روحانیون ، خانواده معظم شهدا ؛ مدیران ،  اساتید دانشگاهها ؛ اصناف و بازاریان و کارمندان و کارگران ادارات و صنایع در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد .
حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در این همایش اظهار داشت: کار آمدی نظام جمهوری اسلامی ایران در حماسه 9 دی به همه دنیا ارسال شده است و حماسه 9 دی جمهوری اسلامی ایران برای سال ها بیمه کرد .
حجت الاسلام تقوی افزود: ما اجازه نمی دهیم کسانی که با فتنه گران بودند مسئولیت داشته باشند چرا که فتنه خط قرمز ماست .
وی با اعلام حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده و دیپلمات های ایرانی افزود: ما با قدرت و قوت مذاکرات را ادامه می دهیم و می دانیم دشمن مسئله هسته ای را بهانه قرار داده است و از هیات مذاکره کننده می خواهیم هوشیار باشد در مقابل کسانی قرار گرفته که با ما سر سازه گاری ندارند .
تقوی به نفوذ دشمن و ضربه زدن آن به انقلاب اسلامی در انواع مختلف پرداخت ترور، بمب گذاری ؛ جنگ 8 ساله ، تحریم ؛ شبیخون فرهنگی و در نهایت فتنه 88که هوشیاری ولی امر مسلمین و آن شکوه و صلابت حضور مردم همه چیز را نقش بر آب کرد و دشمن را مایوس و دست عدهای برملا شد .
وی فتنه 88 را از مجرای سیاسی دانست که حاصل 15 سال تلاش دشمن در نیرو سازی آنان از افراد خوش سابقه در نظام جمهوری اسلامی ایران بود .
ریئس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه دشمن فتنه گر را از خارج نمی فرستد اظهار داشت:اگر به صدر اسلام نگاهی بیاندازیم تاریخ را بخوانیم طلحه از شجاعان عرب و در رکاب رسول خدا (ص) بود از رزمندگان دلیر زمان پیغمبر کسی که مردم به او لقب فارث الرسول الله داده بودند چه شد فتنه گر در آمد دشمن توانست به او نفوذ کند و از وی آشوبگر بسازد.
تقوی در ادامه سخنرانی خود به ابعاد مختلف فتنه پرداخت و گفت : فتنه گران در جمهوری اسلامی به بهانه تقلب در انتخابات مسجد به آتش کشیدند ، روزه خواری کردند حجاب از نوامیس مردم کشیدند به بسیجی حمله کردند ،  سر رزمنده هشت سال دفاع را شکستند ؛ عکس رهبری را پاره کردند و شعارهای غیر از انتخابات سر دادند آنچه که دشمن می خواست انجام دادند ولی نمی دانستند این کشور مرهون فداکاری شهیدانی است که آنرا حفظ می کند و تمام توطئه ها را برملاء و فتنه گران را رسوا می کند.
وی با اشاره به قسمتی از بیانات رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 و دعوت ایشان  به قانوگرایی و نظم افزود: سران فتنه گوش به حرف کسی نمی دادند قصدشان اجرای دستورات صهیونیست ها بود و دیدید چگونه ختم سوری بر پا کردند و برای کشته شده های فرضی خود سوم و هفتم گرفتند و شبکه های معاند با تمام توان آنان را پوشش رسانه ای داد ند.
تقوی افزود اینان شرکت در تحریم ها را افزایش دادند و ضربه بسیاری بر نظام وارد کردند ولی نمی دانستند نظامی که پایه و اساس آن بر ولات فقیه باشد خدشه ای وارد نی شود و از این آسیب ها مستحکمتر می شود
وی در پایان با قدر دانی از برگزار کنندگان این همایش در شهرستان ساوجبلاغ اتحاد و همدلی ائمه جمعه شهرستان با فرماندار و مسئولین را مثال زدنی بیان کرد و افزود این ارتباط و صمیمت می تواند منشاء خوبی برای خدمت بیشتر به مردم با شد که باید شکر گزار آن باشیم
تقوی در پایان خواستار مساعدت و همکاری در ساخت و توسعه بزرگترین مجموعه فرهنگی شهرستان که سرآمد پروژه های استان البرز است شد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن