تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819136597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتنه‌گران در سال 88 به جايگاه والاي ولايت فقيه هجمه کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ دي ۱۳۹۳ (۲۲:۴۰ب.ظ)
آيت‌الله نوري همداني: فتنه‌گران در سال 88 به جايگاه والاي ولايت فقيه هجمه کردند آيت‌الله نوري همداني گفت: انقلاب اسلامي داراي سه رکن است که يکي از آنها اسلام است، علم همراه با اخلاق سبب شد تا اسلام در کل دنيا قدرت آفرين شود و تحول بزرگي در دنيا ايجاد کند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت‌الله حسين نوري همداني در ديدار با اساتيد و طلاب بسيجي مدارس علميه قم، با اشاره به سالروز 9 دي ماه و اهميت اين واقعه عظيم اظهار داشت: روز 9 دي ماه در تاريخ انقلاب اسلامي از جايگاه بسيار بالايي برخوردار است.
مرجع تقليد شيعيان با تأکيد بر آثار مهم انقلاب اسلامي افزود: انقلاب اسلامي داراي ارکان و آثار مهمي است که کنار آن آفاتي که به اين انقلاب مي‌رسد بايد شناسايي شود.
آيت‌الله نوري همداني بيان کرد: انقلاب اسلامي داراي سه رکن است که يکي از آنها اسلام است، علم همراه با اخلاق سبب شد تا اسلام در کل دنيا قدرت آفرين شود و تحول بزرگي در دنيا ايجاد کند.
استاد سطوح عالي حوزه علميه با اشاره به اقدامات دشمن براي مقابله با اسلام عنوان کرد: دشمنان تلاش کردند که اسلام را ناتوان جلوه دهند و گفتند اسلامي که براي 1400 سال پيش است از حکومت جهان عاجز است و دين هم نبايد در سياست دخالت کند.
وي با اشاره به برنامه‌هاي اسلام براي زندگي مردم تصريح کرد: اسلام ناب براي همه جهات زندگي مردم برنامه دارد که امام خميني(ره) با انقلابي که در کشور ايجاد کرد اسلام ناب را در زندگي مردم جاري کرد.
آيت‌الله نوري همداني با تأکيد بر اهميت ولايت فقيه در حکومت اسلامي اظهار داشت: دومين رکن انقلاب اسلامي ولايت فقيه است که در زمان غيبت امام زمان(عج) يک شخص فقيهي که از لحاظ تقوا و مديريت در بالا‌ترين سطح باشد و داراي شجاعتي باشد که در برابر قدرت‌هاي استکبار بايستد، عهده‌دار اداره حکومت باشد که مقام معظم رهبري از همه اين ويژگي‌ها برخوردار است. در اين 25 سال مقام معظم رهبري کشور را به‌خوبي اداره کرده است.
مرجع تقليد شيعيان بيان کرد: رکن سوم انقلاب اسلامي مردم‌اند و داراي نقش بسيار بالايي هستند، اين مردم بودند که توانستند رژيم شاهنشاهي را که ‌رژيمي شيطاني بود از بين ببرند.
استاد سطوح عالي حوزه علميه با اشاره به نقش بسيار بالاي مردم در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي عنوان کرد: ملت ايران در 8 سال دفاع مقدس با رشادت‌هاي خود در برابر دشمن ايستادگي ‌و از انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي آن دفاع کردند و با افتخار و عزت جنگ را به پايان رساندند.
وي با اشاره به آيه‌اي از سوره بقره تصريح کرد: خداوند مي‌فرمايد آنچه را به شما داديم با دقت از آن نگهداري کنيد، ما بايد از اين انقلاب اسلامي دفاع و حمايت کنيم.
آيت‌الله نوري همداني با اشاره به فتنه عظيم سال 88 اظهار داشت: فتنه‌اي که در سال 88 شکل گرفت در جهت از بين بردن انقلاب اسلامي ايجاد شد و فتنه‌گران شعارهاي ناپسند و حمايت‌آميز از استکبار و صهيونيست سر دادند.
مرجع تقليد شيعيان گفت: فتنه‌گران در صدد بودند که "جمهوري ايراني" را در کشور حاکم کنند، فتنه‌گران در سال 88 به جايگاه والاي ولايت فقيه هجمه کردند.
استاد سطوح عالي حوزه علميه با اشاره به واقعه عاشوراي 88 و اقدامات فجيع فتنه‌گران بيان کرد: فتنه‌گران به مکتب امام حسين(ع) حمله کردند و با اقدامات خود به عزاداران امام حسين(ع) و اين روز عظيم اهانت کردند.
وي با اظهار اهميت بالاي 9 دي عنوان کرد: 9 دي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و همانند 22 بهمن است، اگر 9 دي مورد تأکيد و توجه قرار نگيرد به فراموشي سپرده مي‌شود و فتنه‌گران باز هم دست به اقدامات خويش مي‌زنند.
آيت‌الله نوري همداني تصريح کرد: اگر ملت ايران در 9 دي به صحنه نمي‌آمد اثري از کشور ما باقي نمي‌ماند و فتنه‌گران اهداف خود را عملي مي‌کردند.
مرجع تقليد شيعيان با اشاره به بصيرت ملت ايران بيان کرد: ملت ايران با حضور خود در راهپيمايي 9 دي نشان داد که اگر کسي بخواهد در برابر انقلاب اسلامي و ولايت فقيه ايستادگي کند برخورد بسيار محکمي با او خواهند کرد.
استاد سطوح عالي حوزه علميه با اشاره به توبه سران فتنه خاطرنشان کرد: ما به سران فتنه توصيه مي‌کنيم که توبه کنند و به آغوش نظام برگردند ولي اگر کماکان بر موضع خود باشند و قصد فتنه انگيزي داشته باشند مردم با آنها برخورد مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن