تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819356496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقايع سال 88 براي فشارهاي اقتصادي غرب عليه ايران مشروعيت سازي کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ دي ۱۳۹۳ (۲۳:۲۸ب.ظ)
جواد لاريجاني: وقايع سال 88 براي فشارهاي اقتصادي غرب عليه ايران مشروعيت سازي کرد دبير ستاد حقوق بشر قوه قضاييه گفت: وقايع سال 88 براي فشارهاي اقتصادي غرب عليه ايران مشروعيت سازي کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، جواد لاريجاني در گفتگوي ويژه خبري که به موضوع وقايع سال 88 مربوط مي شد گفت: وقايع سال 88 اعتماد به نفس غرب و آمريکا را در قبال ايران بيشتر کرد. آمريکا براي فشار بيشتر به ايران همواره دنبال مشروعيت مي گردد لذا جريان سال 88 باعث شد موجي از ايران هراسي را به راه بيندازند. غرب از اين حادثه براي تشديد فشارهاي سياسي و اقتصادي استفاده کرد.
وي افزود: تئوري تحريمها مبتني بر اين است که فشار به ايران سبب مي شود دولت ايران در برابر غرب زانو بزند و ما مي بينيم که اوباما همواره با افتخار مي گويد اين ما بوديم که ايران را با تحريم ها پاي ميز مذاکره نشانديم.
لاريجاني در بخش ديگري از اظهارات خود افزود: بعد از وقايع سال 88 اولين صدمه به وحدت ملت ايران زده شد ملتي که با شور زياد در جريان انتخابات شرکت داشتند حال با سوالاتي مواجه شده بودند. ضربه به اعتماد مردم و خسارت به اين اعتماد مهمترين صدمه اي بود که در سطح اجتماعي اين وقايع به بار آورد.
وي ادامه داد: رفتارهاي پيچيده و دوگانه آمريکا باعث مي شود که مردم ايران تنفرشان از آنها بيشتر شود. در جريان سال 88 غرب تمام شبکه هاي اجتماعي خود را به راه انداخت و حتي به افرادي تعليم داد تا در قالب رسانه ها بتوانند ذهنيت مردم ايران را تغيير دهند. از سويي ديگر اقداماتي از قبيل ترور دانشمندان هسته اي کشورمان را شاهد بوديم؛ اين اقدامات از سوي غرب از لشگر کشي و وحشي گري هاي مغولان نيز بدتر بوده است. اين حد از خشونت بي سابقه بوده و مردم ايران اين رفتارهاي متناقض آمريکايي ها را فراموش نخواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن