تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803959806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگلیس اعلام کرد نمی‌تواند از پیش نویس قطعنامه فلسطینی حمایت کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: انگلیس اعلام کرد نمی‌تواند از پیش نویس قطعنامه فلسطینی حمایت کند خبرگزاری پانا :انگلیس نیز روز سه شنبه به آمریکا پیوست و اعلام کرد نمی تواند از پیش نویس قطعنامه جدید فلسطینی که صلح با رژیم صهیونیستی را در مدت یک سال و پایان اشغالگری این رژیم را در سرزمینهای فلسطینی تا اواخر سال 2017 خواستار می شود حمایت کند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۰ دي ساعت 03:16

به گزارش خبرگزاری پانا، اردن روز سه شنبه پیش نویس قطعنامه ای را که فلسطینیها آماده کرده و گفته اند می خواهند آن را پیش از روز پنجشنبه برای رای گیری مطرح کنند در اختیار اعضای شورای امنیت قرار داد. واشنگتن اعلام کرد نمی تواند از این پیش نویس حمایت کند چرا که سازنده نیست و نیازهای امنیتی اسرائیل را تامین نمی کند.
مارک لیال گرانت نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد در پاسخ به اینکه آیا هیئت انگلیسی از پیش نویس این قطعنامه حمایت خواهد کرد یا نه ، به خبرنگاران گفت :« نه ، مشکلاتی در متن به ویژه در ساختار مربوط به مدت زمان و بند جدید مربوط به آوارگان وجود دارد. برای همین معتقدم ما در این خصوص مشکلاتی خواهیم داشت.»
لیال صریحا تهدید نکرد که از وتویی که کشورش به عنوان عضو دائم شورای امنیت از آن برخوردار است بر ضد پیش نویس قطعنامه فلسطینی در صورت رای گیری درباره آن استفاده خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از سازمان ملل متحد ، دیپلماتهای غربی گفتند اگر پیش از سال جدید درباره این قطعنامه رای گیری شود احتمالا نخواهد توانست حمایت 9 عضو شورای امنیت را که حداقل رای مورد نیاز برای تصویب آن است به دست آورد.
بدین ترتیب نه انگلیس و نه آمریکا نیازی به استفاده از حق وتو نخواهند داشت.
دیپلماتهایی در شورای امنیت گفتند واشنگتن در صورت لزوم در استفاده از حق وتو برای متوقف کردن این پیش نویس فلسطینی تردید نخواهد کرد.
همه نمایندگان کشورهای عربی در سازمان ملل متحد که تعداد آنها 22 نماینده است روز دوشنبه از پیش نویس قطعنامه فلسطینی استقبال کردند اما دینا قعوار نماینده اردن که تنها نماینده عربی در شورای امنیت است گفت شخصا ترجیح می دهد زمان بیشتری برای رایزنی در خصوص این پیش نویس اختصاص داده شود.
دیپلماتهایی در شورای امنیت گفتند واشنگتن نمی خواهد تا پیش از انتخاباتی که مارس آینده در اسرائیل برگزار می شود درباره مسئله اسرائیل - فلسطینی رای گیری شود.
پیش نویس قطعنامه فلسطینی که رویترز یک نسخه از آن را به دست آورده است برگزاری مذاکرات بر اساس مرزهای پیش از اشغال کرانه باختری رود اردن ، شرق بیت المقدس و نوار غزه در جنگ سال 1967 اسرائیل خواستار می شود.
این پیش نویس همچنین دستیابی به توافق صلح در مدت 12 ماه را به گونه ای که به اشغالگری اسرائیل تا سال 2017 پایان دهد خواستار است.
متن گذشته این پیش نویس پیشنهاد کرده بود قدس پایتخت مشترک اسرائیل و کشور فلسطین باشد اما پیش نویس اخیر موضعی افراطی تر در پیش گرفته و اعلام کرده است شرق بیت المقدس تنها پایتخت کشور فلسطین خواهد بود و توقف شهرک سازی را نیز خواستار می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن