تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819531664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استراتژی مقام معظم رهبری در خنثی‌سازی فتنه، اتکا بر ظرفیت مردمی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بذرپاش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
استراتژی مقام معظم رهبری در خنثی‌سازی فتنه، اتکا بر ظرفیت مردمی است
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مقام معظم رهبری در جایگاه ولایت به بسیاری از عرصه‌ها زمان می‌دهد تا خود مردم با علم الیقین درک کرده و باور نمایند و این فرصتی که داده شد زمینه ای گردید تا احاد ملت، افراد فتنه‌گر و سودجو را بشناسند و دستشان برای مردم رو شود.


"مهرداد بذرپاش" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش والای مقام معظم رهبری و تدابیر مدبرانه ایشان در خنثی سازی فتنه 88، گفت: امام خمینی(ره) با همراهی مردم انقلاب کرد و با کمک مردم آن را ادامه داد، مقام عظمای ولایت نیز با کمک مردم این ثمره را حفظ کرد و انشاءالله به دست امام زمان خواهد رسید.  
 
وی افزود: لذا اصلی‌ترین استراتژی مقام معظم رهبری تکیه بر آحاد مردم بود و اگر در آینده نیز هر فتنه‌ای در کشور رخ دهد باز با پشتوانه مردم توطئه خنثی خواهد شد، همان اتفاقی که در حماسه 9 دی افتاد و با یک اشاره ولی فقیه این چنین حماسه‌ای خلق شد. 

بذر پاش با بیان اینکه مردم شریف و بصیر ایران هر زمان که نیاز باشد با اشاره رهبر معظم انقلاب باردیگر حماسه‌ساز می‌شوند، تصریح کرد: فرصت داده شده به فتنه‌گران برای این بود تا آحاد ملت افراد فتنه‌گر و سودجو را بشناسند و دستشان برای مردم رو شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: مقام معظم رهبری در جایگاه ولایت به بسیاری از عرصه‌ها زمان می‌دهند تا مردم در مورد آن به علم‌الیقین برسند و آن را باور کنند. 
 
مدیر مسئول روزنامه وطن امروز بیان کرد: ایشان در فتنه بزرگی که اتفاق افتاد، همواره می‌فرموند سکوت نکنید، چرا که ایشان می‌دیدند چه ظلم‌ها و تحریم‌هایی بر معیشت مردم اتفاق می‌افتاد، به طوری که حدود چند صد هزار ملیارد تومان در این ایام خسارت به کشور وارد شد.
 
بذرپاش در پایان خاطر نشان کرد: در واقع صاحبان اصلی انقلاب خود مردم هستند و هر زمان نیاز باشد برای حفظ آن به میدان آمده و فتنه را جمع می‌کنند، چه  فتنه بنی صدر و منافقین اوایل انقلاب باشد یا فتنه 78 و 88، در نتیجه اثربخش‌ترین و موثرترین بازدارنده فتنه خود مردم‌اند و اصلی ترین سیاست رهبر معظم انقلاب همانند امام ، تکیه ایشان بر  ظرفیت مردمی به جای خواص است. 

انتهای پیام/
 








تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن